Institut celoživotního vzdělávání - seznam publikací


V následujícím souhrnu jsou uvedeny veškeré informace evidované k publikaci.

ŠIMÁNĚ, M. Sustainable Education on the Example of Establishment of Czech Primary Minority Schools in Interwar Czechoslovakia. Discourse and Communication for Sustainable Education. 2019. sv. 10, č. 1, s. 91--112. ISSN 1691-6301. URL: https://content.sciendo.com/view/journals/dcse/10/1/article-p91.xml

Originální název: Sustainable Education on the Example of Establishment of Czech Primary Minority Schools in Interwar Czechoslovakia
Český název:
Autor: Mgr. et Mgr. Michal Šimáně, Ph.D.
Pracoviště: Oddělení sociálních věd
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Periodikum: Discourse and Communication for Sustainable Education
Charakter článku: odborný článek
Číslo svazku (ročník): 10
Číslo periodika v rámci svazku: 1
Rok vydání: 2019
Od strany: 91
Do strany: 112
Počet stran: 22
Poddruh: ostatní články v odborných recenzovaných periodicích
Kód UT dle Web of Science:
Kód EID dle Scopus:
Forma vydání: tištěná verze (print)
Původní jazyk: angličtina
Popis v originálním jazyce: The topic of this study is the issue of Czech primary minority schools (ISCED 1) in the period of interwar Czechoslovakia. The specific objective is to describe the development of these type of schools as an example of the sustainability process of Czech education and erudition in general in the border areas of the interwar Czechoslovak state; in other words in the areas, which were inhabited predominantly by the German-speaking population. The research is based on the study of archival sources kept mainly in the Archive of the City of Ústí nad Labem and National Archives in Prague as well as on the study of contemporary legislation. The study brings, among other things, a unique view on the process of disseminating and maintaining Czech education through establishing Czech minority schools in the linguistically heterogeneous areas of the Czechoslovak state. It also indicates the importance of this process in the context of the development of Czechoslovak education system after the year 1945.
Popis v anglickém jazyce:
Popis v českém jazyce:
Rok uplatnění: 2019
Rok odeslání:
Identifikační číslo RIV:
URL: https://content.sciendo.com/view/journals/dcse/10/1/article-p91.xml
 
Záznam vložil: Markéta Hejčová, DiS.
Poslední změna: 18.06.2019 13:32 (Šárka Novotná)

Hodnocení publikace:

12345
        
12345
špatné
 
dobré        nezajímavé
 
zajímavé
Hodnotilo: 0Průměr: -        Hodnotilo: 0Průměr: -
12345
        
12345
laické
 
odborné        teoretické
 
praktické
Hodnotilo: 0Průměr: -        Hodnotilo: 0Průměr: -


Bližší určení zdroje:

Discourse and Communication for Sustainable Education. Daugavpils: ISSN 1691-6301.

Originální název: Discourse and Communication for Sustainable Education
Český název:
Autor:
Druh publikace: časopis
ISSN: 1691-6301
Stát vydavatele: Lotyšská republika
Místo vydání: Daugavpils
Vydavatel: Daugavpils University
URL:
Recenzovaný časopis: ne
Původní jazyk: angličtina
Popis v originálním jazyce:
Popis v anglickém jazyce:
Popis v českém jazyce:
 
Záznam vložil: Markéta Hejčová, DiS.
Poslední změna: 18.06.2019 13:32 (Šárka Novotná)

Hodnocení publikace:

12345
        
12345
špatné
 
dobré        nezajímavé
 
zajímavé
Hodnotilo: 0Průměr: -        Hodnotilo: 0Průměr: -
12345
        
12345
laické
 
odborné        teoretické
 
praktické
Hodnotilo: 0Průměr: -        Hodnotilo: 0Průměr: -