Prehľad vypísaných tém - Ústav marketingu a obchodu (PEF)


Aplikácia zobrazuje zoznam aktuálnych a schválených tém, ktoré sú vypísané pod zvoleným pracoviskom alebo pod všetkými jeho podriadenými pracoviskami. Obmedziť výpis tém môžete podľa nasledujúcich kritérií.

Typ práce:
Študijný program:
Odbor:
Vedúci témy:

* | A | C | D | E | F | H | Ch | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Z

Por.TypNázov témyVedúci práceGarantujúce pracoviskoŠtudijný programOdborUrčené prePodrobnostiObsadené/MaxRiešitelia
1.DizPAdvertising measurements and their efficiency evaluation in new mediaSvětlík, J.Ústav marketingu a obchodu (PEF)D-EMAD-EMA-REPAPEFPodrobnosti témy0 / 1--
2.BPAnalýza cestovního ruchu ve vybrané destinaci v ČRMelichar, O.Ústav marketingu a obchodu (PEF)B-EMB-EM-MCRPEFPodrobnosti témy0 / 1--
3.DizPCzech Republic - country of origin effect in food product category.Světlík, J.Ústav marketingu a obchodu (PEF)D-EMAD-EMA-REPAPEFPodrobnosti témy1 / 1 Gromball, O.
4.DPDostupnost bydlení v ČRStávková, J.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-MEPEFPodrobnosti témy1 / 1 Pekárková, N.
5.DizPEffective communication of selected culture bound product category in particular countrySvětlík, J.Ústav marketingu a obchodu (PEF)D-EMAD-EMA-REPAPEFPodrobnosti témy2 / 2 Ochsenfeld, M.
Moertenkoetter, E.
6.DPFactors influencing consumer behaviour in the selected marketHazuchová, N.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMAJPEFPodrobnosti témy0 / 1--
7.BPFaktory kvality cestovného ruchu v turistickom regióne Kopanice a ich hodnotenieMelichar, O.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy0 / 1--
8.DizPFaktory rozvoje podnikání v cestovním ruchu ve venkovských oblastechRyglová, K.Ústav marketingu a obchodu (PEF)D-EMD-EM-ŘEPPEFPodrobnosti témy0 / 1--
9.DizPFinanční dostupnost na trhu s bydlením v ČRStávková, J.Ústav marketingu a obchodu (PEF)D-EMD-EM-ŘEPPEFPodrobnosti témy0 / 1--
10.DizPFraming efekt - možnosti jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní stretegieKubíčková, L.Ústav marketingu a obchodu (PEF)D-EMD-EM-ŘEPPEFPodrobnosti témy0 / 1--
11.BPHistoricky významné kulturní památky pro cestovní ruch v městě BrněTvrdoň, O.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy0 / ----
12.BPHodnotenie kvality destinácie mikroregión DubováMelichar, O.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy0 / 1--
13.DPChování spotřebitele na trhu bezlaktózových výrobkůZáboj, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Hánečková, Z.
14.BPChování spotřebitele na trhu privátních značekZáboj, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Bařinová, J.
15.DPChování spotřebitele na trhu s Fair trade produkty Záboj, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Skulínková, M.
16.DPChování spotřebitele na vybraném trhuStojarová, Š.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-REOPEFPodrobnosti témy1 / 1 Jurkovič, M.
17.DPChování spotřebitele při nákupu potravin na internetuZáboj, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Polášková, M.
18.DizPChování spotřebitele v oblasti plýtvání potravinamiKubíčková, L.Ústav marketingu a obchodu (PEF)D-EMPEFPodrobnosti témy0 / 1--
19.DPChování spotřebitelů na trhu mléčných výrobkůKubíčková, L.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-MEPEFPodrobnosti témy1 / 1 Šťastný, T.
20.DPChování spotřebitelů na trhu potravinStávková, J.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMPEFPodrobnosti témy0 / 1--
21.DPChování spotřebitelů na trhu s alkoholickými nápojiStávková, J.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMPEFPodrobnosti témy1 / 1 Hůdová, D.
22.DPChování spotřebitelů na trhu s krmivy pro psyMokrý, S.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-REOPEFPodrobnosti témy1 / 1 Klusáková, K.
23.DPChování spotřebitelů na trhu s potravinamiKubíčková, L.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-MEPEFPodrobnosti témy1 / 1 Viktorová, K.
24.BPImage BrnaRyglová, K.Ústav marketingu a obchodu (PEF)B-EMB-EM-MCRPEFPodrobnosti témy0 / 1--
25.DPImage of the CityRyglová, K.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy0 / 1--
26.BPInfluencer marketing v oblasti kosmetických výrobkůNečas, I.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Procházková, K.
27.BPInternetová propagácia vybraného podnikuNečas, I.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Michaliga, M.
28.BPJak design webových stránek ovlivňuje chování uživatelůNečas, I.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Rubínová, A.
29.BPKomunikační mix vybraného podnikuMelichar, O.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Hlavínková, M.
30.DPKomunikační strategie cílená na vybraný segementMelichar, O.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-REOPEFPodrobnosti témy3 / 3 Konečná, K.
Kušniráková, K.
Očenášková, M.
31.DPLoajalita návštěvníka k destinaciRyglová, K.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-MEPEFPodrobnosti témy1 / 1 Czyžová, K.
32.BPLogistická činnost v podniku Kubíčková, L.Ústav marketingu a obchodu (PEF)B-EMB-EM-SEPEFPodrobnosti témy1 / 1 Jílková, S.
33.BPMaloobchodní prodejny na malých obcíchMacková, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy0 / 1--
34.BPMarketingová komunikace firmy DermacolZáboj, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Hrabcová, A.
35.BPMarketingová komunikace ve vybraném sportovním klubuZáboj, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Měchura, L.
36.BPMarketingová strategie vybrané sportovní akceZáboj, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Alexa, P.
37.BPMarketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejněZáboj, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy0 / 1--
38.BPMarketingový plán konkrétneho podnikuMelichar, O.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Štrbáková, B.
39.DPNákupní chování mužů na trhu s módouVeselá, L.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-MEPEFPodrobnosti témy1 / 1 Káčerová, N.
40.BPNástroje online marketingu a jejich vliv na úspěšnost podniku v sektoru stavebnictvíNečas, I.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Pešta, Š.
41.BPNávrh marketingové a obchodní strategie pro vybranou společnostTuzová, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / -- Štursová, P.
42.BPNávrh marketingové strategie pro vybraný podnik z oblasti gastronomieNečas, I.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Gavendová, T.
43.BPNávrh změny marketingové komunikace značky Skinners v souvislosti se zavedením dětské kolekceMacková, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy0 / 1--
44.DPOnline podpora predaja prostredníctvom chatbotov vo vybranom odvetvíVeselá, L.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-REOPEFPodrobnosti témy1 / 1 Bielokostolská, B.
45.DPOnline podpora predaja prostredníctvom chatbotov vo vybranom odvetvíVeselá, L.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-MEPEFPodrobnosti témy1 / 1 Fandl, F.
46.DPOnline podpora prodeje prostřednictvím chatbotůVeselá, L.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-MEPEFPodrobnosti témy1 / 1 Pavličíková, M.
47.DPOnline podpora prodeje prostřednictvím chatbotůVeselá, L.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-REOPEFPodrobnosti témy1 / 1 Bejčková, P.
48.BPOptimalizace řízení zásob ve výrobním podnikuMelichar, O.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Jakubová, T.
49.BPPersonal brand management for increasing the loyalty of consumers towards product or serviceSerebriannikov, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy0 / 2--
50.BPPlatební podmínkyTvrdoň, O.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy0 / 2--
51.BPRecommendations for marketing strategy of Skuratov company on coffee market Serebriannikov, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 2 Mingazova, R.
52.BPRegulace zahraničního obchodu a umělé bariéry TPP / TTIPRadiměřský, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy0 / 2--
53.DizPSatisfaction and loyalty in destination marketingRyglová, K.Ústav marketingu a obchodu (PEF)D-EMD-EM-ŘEPPEFPodrobnosti témy0 / 1--
54.BPSlevové portály jako možný způsob distribuceZáboj, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Sovišová, M.
55.DPSmyslový marketing: význam formy prezentace produktu Mokrý, S.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-REOPEFPodrobnosti témy1 / 1 Vrána, J.
56.DPSoučasné trendy v oblasti řízení vztahů se zákazníkyKubíčková, L.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-REOPEFPodrobnosti témy1 / 1 Kantorek, J.
57.BPSpotřebitelské chování a problematika plastůMacková, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy0 / 1--
58.DPSpotřebitelské chování na vybraném trhuHazuchová, N.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMPEFPodrobnosti témy2 / 2 Kocúrová, M.
Obrtel, P.
59.DPSpotřebitelské preference při nákupu vínaZáboj, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Stávková, V.
60.DPSpotřební chováníTuzová, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-REOPEFPodrobnosti témy1 / 1 Petráková, M.
61.DPSpotřební chování na trhu s kávouStávková, J.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMPEFPodrobnosti témy2 / 1 Barboričová, B.
Novotná, B.
62.DPSpotřební chování na trhu s vybranými komoditamiStávková, J.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMPEFPodrobnosti témy1 / 1 Stehnová, N.
63.DPSpotřební chování na trhu s nemovitostmiStávková, J.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-MEPEFPodrobnosti témy1 / 1 Havlová, K.
64.DPSpotřební chování na trhu s vybranými komoditamiStávková, J.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMPEFPodrobnosti témy1 / 1 Pražský, R.
65.DPSpotřební chování na trhu s vybranými kosmetickými komoditamiStávková, J.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMPEFPodrobnosti témy1 / 1 Kántorová, M.
66.DPSpotřební chování na trhu s vybranými potravinářskými komoditamiStávková, J.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMPEFPodrobnosti témy1 / 1 Pekárek, O.
67.DPSpotřební chování zákazníků v prodejnách zdravé výživy Tuzová, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-REOPEFPodrobnosti témy1 / 1 Suchanová, K.
68.DPSprávanie slovenských a holandských spotrebiteľov v oblasti plytvania potravinamiHazuchová, N.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy0 / 1--
69.DPSprávanie spotrebiteľa na trhu bezlepkových výrobkov Záboj, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Pátková, N.
70.DPTrh s kosmetický produktyStávková, J.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-REOPEFPodrobnosti témy1 / 1 Pařízková, L.
71.DPTrh s kosmetickými produkty v ČRStávková, J.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-MEPEFPodrobnosti témy1 / 1 Kalinová, P.
72.DPTrvale udržitelný rozvoj v oděvním průmysluStojarová, Š.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-REOPEFPodrobnosti témy1 / 1 Ježková, M.
73.DizPUdržitelný rozvoj cestovního ruchu v regionech v kontextu výběru destinace.Ryglová, K.Ústav marketingu a obchodu (PEF)D-EMD-EM-ŘEPPEFPodrobnosti témy0 / 1--
74.BPVliv aktivního příjezdové cestovního ruchu na spotřebu alkoholuStávková, J.Ústav marketingu a obchodu (PEF)B-EMB-EM-MCRPEFPodrobnosti témy0 / 1--
75.DPVliv Průmyslu 4.0 na zaměstnanost v zemědělstvíTuzová, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Karas, J.
76.BPVplyv kvality služieb na rozvoj obce z pohľadu miestnych rezidentovNečas, I.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy0 / 1--
77.BPVybrané nástroje online marketingu a ich využitieNečas, I.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy0 / 1--
78.BPVyužitelnost nástrojů online marketingu v malých firmáchNečas, I.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Padalíková, S.
79.DPVyužití AI ve vybraném oboru Tuzová, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Kučera, D.
80.DPVyužití informačních technologií pro potřeby marketinguStojarová, Š.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-REOPEFPodrobnosti témy0 / 1--
81.BPVyužití informačních technologií pro potřeby marketinguStojarová, Š.Ústav marketingu a obchodu (PEF)B-EMPEFPodrobnosti témy0 / 1--
82.BPVyužití marketingových principů v oblasti agrobyznysu: výstřel do tmy, nebo cesta zpět k přidané hodnotě v zemědělské prvovýroběNečas, I.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy0 / 1--
83.DPVyužití sociálních médií pro podporu rozvoje a financování neolympijského sportuKubíčková, L.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-MEPEFPodrobnosti témy1 / 1 Pravcová, K.
84.DPVyužitie AI vo vybranom odboreTuzová, M.Ústav marketingu a obchodu (PEF)N-EMN-EM-REOPEFPodrobnosti témy1 / 1 Michaličková, P.
85.BPZahraniční obchod firmy EkofiltrTvrdoň, O.Ústav marketingu a obchodu (PEF)B-EMB-EM-MEPEFPodrobnosti témy0 / 1--
86.BPZhodnocení kvality destinace na příkladu mikroregionu OderskoMelichar, O.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy0 / 1--
87.BPZhodnocení kvality destinace na příkladu regionu ŽďárskoMelichar, O.Ústav marketingu a obchodu (PEF)PEFPodrobnosti témy1 / 1 Nováčková, M.