Přehled vypsaných témat - Provozně ekonomická fakultaHelp


Základní údaje

Typ práce:
Bakalářská práce
Název tématu:
Návrh internetovej marketingovej stratégie pre štúdio Yoga House z.s.
Stav tématu:
schváleno (prof. Ing. Cyril Klimeš, CSc. - vedoucí pracoviště)
Vedoucí práce:
Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.
Fakulta:
Provozně ekonomická fakulta
Garantující pracoviště:
Ústav informatiky (PEF)
Max. počet studentů:
1
Navrhl:
Abstrakt: Bakalárska práca sa bude zaoberať návrhom marketingovej stratégie pre zvolený subjekt. Teoretická časť práce bude objasňovať odbornú problematiku tvorby marketingovej stratégie, charakterizovať marketingový mix služieb a jednotlivých častí situačnej analýzy a marketingového výskumu. Druhá časť sa bude venovať konkrétnym analýzam daného subjektu a výsledkom marketingového šetrenia. Získané výstupy poslúžia pre návrh vlastnej marketingovej stratégie v prostredí siete internet.



Omezení k tématu

K přihlášení řešitele na téma je potřeba splnění jednoho z následujících omezení

Omezení dle studia
Tabulka zobrazuje omezení dle studia, na které musí být student zapsán, aby se mohl na dané téma přihlásit.

Program
B-EAM Ekonomika a management

Omezení na předměty
Tabulka zobrazuje omezení na předmět, který musí mít student odstudován, aby se mohl na dané téma přihlásit.

Pracoviště
Název předmětu
Nenalezena žádná vyhovující data.