Přehled vypsaných témat - Provozně ekonomická fakultaHelp


Základní údaje

Typ práce: Bakalářská práce
Název tématu: Návrh marketingové strategie - hmyzí protein jako běžná součást lidského jídelníčku.
Stav tématu: schváleno (doc. Ing. Zuzana Kučerová, Ph.D. - vedoucí pracoviště)
Vedoucí práce: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
Fakulta: Provozně ekonomická fakulta
Garantující pracoviště: Ústav financí (PEF)
Max. počet studentů: 1
Navrhl: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
Abstrakt: Hlavním cílem práce bude vytvoření takové marketingové strategie, díky které budou lidé ochotni zařadit produkty s obsahem hmyzího proteinu do běžného jídelníčku. Strategie bude upozorňovat na výhody využití hmyzu oproti jiným zdrojům bílkovin, převážně masa, a to především z ekologického hlediska. Součástí návrhu bude kvantifikace nákladů marketingové strategie s využitím předem definovaných strategií a rozpočtových omezení zadavatele.



Omezení k tématu

K přihlášení řešitele na téma je potřeba splnění jednoho z následujících omezení

Omezení dle studia
Tabulka zobrazuje omezení dle studia, na které musí být student zapsán, aby se mohl na dané téma přihlásit.

ProgramObor
B-EM Ekonomika a managementB-EM-ME Manažersko-ekonomický

Omezení na předměty
Tabulka zobrazuje omezení na předmět, který musí mít student odstudován, aby se mohl na dané téma přihlásit.

PracovištěNázev předmětu
Nenalezena žádná vyhovující data.