Přehled vypsaných témat - Provozně ekonomická fakultaHelp


Základní údaje

Typ práce: Disertační práce
Název tématu: Effective communication of selected culture bound product category in particular country
Stav tématu: schváleno (doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D. - vedoucí pracoviště)
Vedoucí práce: prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.
Fakulta: Provozně ekonomická fakulta
Garantující pracoviště: Ústav marketingu a obchodu (PEF)
Max. počet studentů: 2
Navrhl: prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.
Abstrakt: Aim of dissertation thesis will be proposal of complete advertising strategy culture bound product category for particular country. Theme includes characteristics of product category from the perspective of communication strategy (involvement of target group, motivation – it is expected that Rossiter/Percy or FCB theory will be used), detailed characteristics of product category target group, influence of specific cultural dimensions of selected country which influence both consumer behavior and effective communication will be taken into consideration. Thesis in it’s final form should define recommended creative advertising strategy of particular product category from the effective appeals, information content, format and execution point of view.



Omezení k tématu

K přihlášení řešitele na téma je potřeba splnění jednoho z následujících omezení

Omezení na studijní program
Tabulka zobrazuje omezení na studijní program, obor, specializaci, který musí mít student zapsán, aby se mohl na dané téma přihlásit.

ProgramOborSpecializace
D-EMA Economics and ManagementD-EMA-REPA Business Management and Economics-- nezadáno --