Lidé na MENDELU


Na této stránce máte zobrazeny všechny veřejně přístupné údaje o zadané osobě. Některé informace o personálním zařazení a funkcích osoby mohou být skryty.

Ing. Sylvie Formánková, Ph.D. (roz. Gurská)
Identifikační číslo: 4780
Univerzitní e-mail: sylvie.formankova [at] mendelu.cz
 
Akademická pracovnice - odborná asistentka - Ústav managementu (PEF)
Vědecko-výzkumná pracovnice - Ústav informatiky (PEF)

Kontakty     Výuka     Závěrečná práce     Projekty     
Publikace     Orgány     Vedené práce     Konference     

Základní informace

Základní informace o závěrečné práci

Typ práce: Diplomová práce
Název práce:Společenská odpovědnost v cestovním ruchu
Autor: Ing. Veronika Šulová
Pracoviště: Ústav managementu (PEF)
Vedoucí práce: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
Oponent:doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
Stav závěrečné práce:Závěrečná práce byla úspěšně obhájena


Doplňující informace

Následují doplňující informace závěrečné práce. Kliknutím na odkaz s názvem jazyka zvolíte, v jakém jazyce mají být informace zobrazeny.

Jazyk zpracování závěrečné práce:Čeština

Čeština        Angličtina

Název práce:Corporate Social Responsibility in Tourism
Abstrakt:Šulová, V. Corporate Social Responsibility in Tourism. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019. The main goal of the diploma thesis "Social Responsibility in Tourism" is to propose a CSR strategy for tourism companies specifically for accommodation facilities. The first part consists of the discussion of alternative approaches and perspectives, the analysis of professional literature and research in this field and the comparison of the results and opinions of individual parties. This section will mainly help to better focus on this issue, compare different views, and portray key CSR and sustainable development challenges faced by businesses in the sector. Qualitative and quantitative research shows that in the area of accommodation facilities it is necessary to distinguish between large enterprises and small and medium-sized enterprises when assessing social responsibility activities. Large businesses have an active approach to these activities and are committed to them, and in the further development it is important to focus on reporting their results. Small and medium-sized enterprises are passive in social responsibility activities, and if they do business as part of their normal operations, the main reason is the lack of information about the whole issue and the possibilities of developing this area.
Klíčová slova:CSR, tourism, accommodation, Corporate Social Responsibility, sustainability

Zobrazení a stahování souborů

Pokud chcete zobrazit zadání závěrečné práce, klikněte na ikonu Zobrazit zadání. Ikony Závěrečná práce, Přílohy práce, Posudek vedoucího a Posudek oponenta představují soubory týkající se závěrečné práce, které je možné stáhnout. Budou zobrazeny pouze v případě, že je soubor vložen a zároveň je veřejný.

Závěrečná prácePosudek vedoucíhoPosudek oponenta

Části práce s odloženým zveřejněním:

Zadání práce neomezeně

Pokud chcete získat přístup k částem práce s odloženým zveřejněním, kontaktujte uživatele Ing. Sylvie Formánková, Ph.D..