Lidé na MENDELU


Na této stránce máte zobrazeny všechny veřejně přístupné údaje o zadané osobě. Některé informace o personálním zařazení a funkcích osoby mohou být skryty.

Ing. Sylvie Formánková, Ph.D. (roz. Gurská)
Identifikační číslo: 4780
Univerzitní e-mail: sylvie.formankova [at] mendelu.cz
 
Akademická pracovnice - odborná asistentka - Ústav managementu (PEF)
Vědecko-výzkumná pracovnice - Ústav informatiky (PEF)

Kontakty     Výuka     Závěrečná práce     Projekty     
Publikace     Orgány     Vedené práce     Konference     

Základní informace

Základní informace o závěrečné práci

Typ práce: Diplomová práce
Název práce:Potenciál rozvoje Fair trade v České republice
Autor: Ing. Michaela Tlolková
Pracoviště: Ústav managementu (PEF)
Vedoucí práce: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
Oponent:Ing. Jarmila Beránková, Ph.D.
Stav závěrečné práce:Závěrečná práce byla úspěšně obhájena


Doplňující informace

Následují doplňující informace závěrečné práce. Kliknutím na odkaz s názvem jazyka zvolíte, v jakém jazyce mají být informace zobrazeny.

Jazyk zpracování závěrečné práce:Čeština

Čeština        Angličtina

Název práce:Development potential of Fair Trade in Czech Republic
Abstrakt:Tlolková, M., Development potential of Fair Trade in Czech Republic. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2018. The diploma thesis is focused on fair trade in the Czech Republic. The first part deals with the main ideas and the principle of the functioning of fair trade and its organizations, the way of certification and the conditions for their granting. It exam-ines in more detail the functioning in the Czech environment and describes the prin-ciples and way of incorporating fair trade into social responsibility, communication tools, areas of activity and consumer habits. The survey consists of sources such as annual reports and public surveys and in-depth interviews with employees of fair trade organizations in the Czech Republic. In addition, a comparison is made with foreign entities and the possibilities of further development of fair trade, namely the education of future responsible consumers (Fairtrade Campaign), are proposed and by means of marketing and management methods (SWOT, EFE and IFE matrix, An-soff's matrix, Triple Bottom Line) further recommendations are given, such as set-ting SMART goals and processing more detailed annual reports.
Klíčová slova:Fair Trade , Fairtrade Czech and Slovakia, non-profit organization, Fairtrade, Corporate Social Responsibility, CSR, Fairtrade School, Strategy, Communication tools

Zobrazení a stahování souborů

Pokud chcete zobrazit zadání závěrečné práce, klikněte na ikonu Zobrazit zadání. Ikony Závěrečná práce, Přílohy práce, Posudek vedoucího a Posudek oponenta představují soubory týkající se závěrečné práce, které je možné stáhnout. Budou zobrazeny pouze v případě, že je soubor vložen a zároveň je veřejný.

Závěrečná prácePosudek vedoucíhoPosudek oponenta

Části práce s odloženým zveřejněním:

Zadání práce neomezeně

Pokud chcete získat přístup k částem práce s odloženým zveřejněním, kontaktujte uživatele Ing. Sylvie Formánková, Ph.D..