Ľudia na MENDELU


Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Sylvie Formánková, Ph.D. (rod. Gurská)
Identifikačné číslo: 4780
Univerzitný e-mail: sylvie.formankova [at] mendelu.cz
 
Akademická pracovníčka - odborná asistentka - Ústav managementu (PEF)
Vědecko-výzkumná pracovníčka - Ústav informatiky (PEF)

Kontakty     Výučba     Záverečná práca     Projekty     
Publikácie     Orgány     Vedené práce     Konferencie     

Základné informácie

Základné informácie o záverečnej práci

Typ práce: Diplomová práca
Názov práce:Free movement of services in EU market: Case study of mystery shopping in Poland
Autor: Ing. Monika Malátková
Pracovisko: Ústav managementu (PEF)
Vedúci práce: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
Oponent:doc. Ing. Pavel Žufan, Ph.D.
Stav záverečnej práce:Záverečná práca bola úspešne obhájená


Doplňujúce informácie

Nasledujú doplňujúce informácie záverečnej práce. Kliknutím na odkaz s názvom jazyka vyberiete, v akom jazyku majú byť informácie zobrazené.

Jazyk spracovania záverečnej práce:Angličtina

Čeština        Angličtina

Názov práce:Free Movement of Services in EU market: Case study of mystery shopping in Poland
Abstrakt:Tato diplomová práce analyzuje volný pohyb služeb a svobodu usazování v zemích EU. Hlavním cílem je najít vhodnou strategii pro české marketingové společnosti v oblasti mystery shoppingu při poskytování služby pro klienty v Polsku. Cíl je dosažený prostřednictvím analýzy trendů vnitřního pohybu služeb v EU, pomocí určení příležitostí a překážek při poskytování služeb mystery shopping se zaměřením na Polsko. Mystery shopping si buduje svou pozici v zemích střední, východní a jižní Evropy. Podle předvýzkumu bylo Polsko vybrané jako nejvhodnější cílová země pro expanzi českých firem. PESTEL analýza politických, ekonomických, společensko-kulturních, technologických, ekologických a právních faktorů v Polsku prokázala, že tato země má dobré makroekonomické prostředí pro rozšiřování služeb českých agentur. Práce je také postavena na analýze odvětví mystery shoppingu v Polsku a výsledky jsou shrnuty a posouzeny v matici externích faktorů. Největší hrozbu poskytování služeb představuje stávající konkurence a sílá zákazníků v určování cen. Příležitosti jsou především v možnosti rozvoje podnikatelských aktivit do dalších sousedícíh zemí Polska a získání vice potencionálních zákazníků. Přeshraniční poskytování služeb je vhodná forma volného poskytování služeb dokud má česká firma v průměru 3 projekty v Polsku. Společnosti by měly využívat především vysílání vlastních pracovníků, ale po hlubší spolupráci s polskými zákazníky a po dodhonutí alespoň 3 projektů je doporučeno založení dceřinné společnosti k dosažení vyšší konkurenceschopnosti na polském trhu, vyššího zisku a stabilního hospodářského růstu. V průběhu expanze do Polska je doporučena diferenciační strategie, která umožňuje přilákat více marketignových segmentů trhu se zaměřením na místní podmínky.
Kľúčové slová:Volný pohyb služeb v EU, PESTEL Analýza, Analýza Odvětví, Globální Služby, Mezinárodní Strategický Management, Mystery Shopping

Zobrazenie a sťahovanie súborov

Pokiaľ chcete zobraziť zadanie záverečnej práce, kliknite na ikonu Zobraziť zadanie. Ikony Záverečná práca, Prílohy práce, Posudok vedúceho a Posudok oponenta predstavujú súbory týkajúce sa záverečnej práce, ktoré je možné stiahnuť. Budú zobrazené iba v prípade, že je súbor vložený a zároveň je verejný.

Záverečná prácaPosudok vedúcehoPosudok oponenta

Časti práce s odloženým zverejnením:

Zadanie práce neobmedzene

Pokiaľ chcete získať prístup k častiam práce s odloženým zverejnením, kontaktujte používateľa Ing. Sylvie Formánková, Ph.D..