Ľudia na MENDELU


Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Sylvie Formánková, Ph.D. (rod. Gurská)
Identifikačné číslo: 4780
Univerzitný e-mail: sylvie.formankova [at] mendelu.cz
 
Akademická pracovníčka - odborná asistentka - Ústav managementu (PEF)
Vědecko-výzkumná pracovníčka - Ústav informatiky (PEF)

Kontakty     Výučba     Záverečná práca     Projekty     
Publikácie     Orgány     Vedené práce     Konferencie     

Základné informácie

Základné informácie o záverečnej práci

Typ práce: Diplomová práca
Názov práce:Crisis Management in Communication
Autor: Ing. Zuzana Veberová
Pracovisko: Ústav managementu (PEF)
Vedúci práce: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
Oponent:Ing. Josef Zrůst, Ph.D.
Stav záverečnej práce:Záverečná práca bola úspešne obhájená


Doplňujúce informácie

Nasledujú doplňujúce informácie záverečnej práce. Kliknutím na odkaz s názvom jazyka vyberiete, v akom jazyku majú byť informácie zobrazené.

Jazyk spracovania záverečnej práce:Angličtina

Čeština        Angličtina

Názov práce:Krizový management v komunikaci
Abstrakt:Tato diplomová práce popisuje interní komunikaci ve společnosti Vodafone, konkrétně v týmu Interní komunikace. Teoretická část této práce popisuje obecné modely používané manažery k efektivní prevenci a zvládnutí krizové situace. Praktická část využívá tyto modely k popisu současné situace a matici rizik k odhalení potenciálních hrozeb firmy. Na základě výsledků, by se Vodafone měl více zabývat původy krize, jako nedostatek inovací, nebo neschopnost dodržet platební lhůty. Analýzou hrozeb ve společnosti Vodafone je možné nalézt podobná ohniska krize u malých a středně velkých společnosti a navrhnout postupy a nástroje (vlastní intranet, dny otevřených dveří pro zaměstnance nebo interní magazín) používané ke zlepšení komunikace uvnitř společnosti a ochránit její reputaci v době krize. Na základě dat společnosti Vodafone byl navržen způsob vytvoření týmu Interní komunikace. Nejekonomičtější způsob vytvoření tohoto týmu je delegace úkolů z HR a PR týmu a outsourcing kvalifikovaného pracovníka PR. Tým interní komunikace je hlavním přispěvatelem k aktivnímu přístupu při řešení krizí ze strany zaměstnanců, a tím pomáhá společnosti převést potenciální hrozby v příležitosti a předem čelit krizi.
Kľúčové slová:pověst, strategie, firemní image, dobré jméno společnosti, krizového řízení, Komunikace, vnitřní média

Zobrazenie a sťahovanie súborov

Pokiaľ chcete zobraziť zadanie záverečnej práce, kliknite na ikonu Zobraziť zadanie. Ikony Záverečná práca, Prílohy práce, Posudok vedúceho a Posudok oponenta predstavujú súbory týkajúce sa záverečnej práce, ktoré je možné stiahnuť. Budú zobrazené iba v prípade, že je súbor vložený a zároveň je verejný.

Záverečná prácaPosudok vedúcehoPosudok oponenta

Časti práce s odloženým zverejnením:

Zadanie práce neobmedzene

Pokiaľ chcete získať prístup k častiam práce s odloženým zverejnením, kontaktujte používateľa Ing. Sylvie Formánková, Ph.D..