Lidé na MENDELU


Na této stránce máte zobrazeny všechny veřejně přístupné údaje o zadané osobě. Některé informace o personálním zařazení a funkcích osoby mohou být skryty.

Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.
Identifikační číslo: 76412
Univerzitní e-mail: ondrej.melichar [at] mendelu.cz
 
Akademický pracovník - odborný asistent - Ústav marketingu a obchodu (PEF)

Kontakty     Výuka     Vedené práce     

Následující seznam zobrazuje přehled vedených prací na MENDELU.

Pomocí následujícího filtru můžete omezit zobrazované záznamy.

Rok odevzdání:
Typ práce:

Poř.StavTypZávěrečná práceDokdyPodrobnosti
1.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Viktória Dlhá
Faktory kvality cestovného ruchu v turistickom regióne Kopanice a ich hodnotenie
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
2.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Kateřina Drnovská
Strategie rozvoje PR vybrané společnosti
leden 2019Zobrazení závěrečné práce
3.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Nikola Hladká
Zhodnocení kvality destinace na příkladu mikroregionu Odersko
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
4.Závěrečná práce je rozpracovánaBPAutor: Marie Hlavínková
Komunikační mix vybraného podniku
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
5.Závěrečná práce je rozpracovánaBPAutor: Tereza Jakubová
Marketingová strategie vybraného podniku
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
6.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Eliška Juráková
Rozvoj cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
7.Závěrečná práce je rozpracovánaBPAutor: Adriana Kašparovská
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
květen 2020Zobrazení závěrečné práce
8.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Filip Kavoň
Chování spotřebitele při výběru nákupního místa s potravinami v Brně
leden 2020Zobrazení závěrečné práce
9.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Lenka Kollárová
Spotřebitelské preference mladých na trhu cestovního ruchu
leden 2019Zobrazení závěrečné práce
10.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Kristýna Konečná
Chování spotřebitele na trhu s krmivem pro kočky
květen 2020Zobrazení závěrečné práce
11.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Kristína Kušniráková
Rozhodování spotřebitele o nákupu v bezobalovém obchodě v Brně
květen 2020Zobrazení závěrečné práce
12.Závěrečná práce je rozpracovánaBPAutor: Marie Nováčková
Zhodnocení kvality destinace na příkladu regionu Žďársko
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
13.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Martina Očenášková
Chování spotřebitele na trhu s knihami
květen 2020Zobrazení závěrečné práce
14.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Kristína Piscová
Hodnotenie kvality destinácie mikroregión Dubová
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
15.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Michaela Selucká
Optimalizace prodejní strategie pobočky Sklizeno
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
16.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Simona Sobotová
Zhodnocení kvality cestovního ruchu v regionu Liptov
leden 2019Zobrazení závěrečné práce
17.Závěrečná práce je rozpracovánaBPAutor: Barbora Štrbáková
Marketingový plán konkrétneho podniku
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
18.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Martina Zbořilová
Hodnocení kvality destinace na příkladu města Brna
leden 2019Zobrazení závěrečné práce

Legenda (otevře/zavře se po kliknutí)
BPBakalářská práce
DPDiplomová práce
DisPDisertační práce
HabPHabilitační práce
RigPRigorózní práce
TzDisPTeze disertační práce
ZpMBAZávěrečná MBA práce
ZPZávěrečná práce
ZPicvZávěrečná práce - Institut celoživotního vzdělávání
ZPzsZávěrečná práce - zahraniční studenti
Závěrečná práce je nekompletníZávěrečná práce je nekompletní
Závěrečná práce nebyla úspěšně obhájenaZávěrečná práce nebyla úspěšně obhájena
Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaZávěrečná práce byla úspěšně obhájena
Závěrečná práce je rozpracovánaZávěrečná práce je rozpracována