Lidé na MENDELU


Na této stránce máte zobrazeny všechny veřejně přístupné údaje o zadané osobě. Některé informace o personálním zařazení a funkcích osoby mohou být skryty.

Ing. Sylvie Formánková, Ph.D. (roz. Gurská)
Identifikační číslo: 4780
Univerzitní e-mail: sylvie.formankova [at] mendelu.cz
 
Akademická pracovnice - odborná asistentka - Ústav managementu (PEF)
Vědecko-výzkumná pracovnice - Ústav informatiky (PEF)

Kontakty     Výuka     Závěrečná práce     Projekty     
Publikace     Orgány     Vedené práce     Konference     

Základní informace

Základní informace o závěrečné práci

Typ práce: Bakalářská práce
Název práce:Společenská odpovědnost podniků a její důsledek na zákazníkův výběr v Ghaně
Autor: Bc. Jessica Aferi Sarpong
Pracoviště: Ústav managementu (PEF)
Vedoucí práce: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
Oponent:Ing. Monika Vencourová
Stav závěrečné práce:Závěrečná práce byla úspěšně obhájena


Doplňující informace

Následují doplňující informace závěrečné práce. Kliknutím na odkaz s názvem jazyka zvolíte, v jakém jazyce mají být informace zobrazeny.

Jazyk zpracování závěrečné práce:Angličtina

Čeština        Angličtina

Název práce:Corporate Social Responsibility and its Effect on Consumer Preferences in Ghana
Abstrakt:Abstract The study set out to examine the effects of Guinness Ghana Breweries Ltd CSR activities on the company’s brand using the Triple Bottom Line. The study examined the CSR practices and programmes of Ghana Breweries Limited. Fifty (50) respondents made of staff and managment of Ghana Breweries Limited were sampled to answer questions in relation to CSR practices and programmes of Ghana Breweries Limited. The study concludes that despite the widely held view that CSR activities are just another tool for marketing products, CSR programmes actually have significant effect on the brand preference of companies. The study also concludes that other activities such as promotions, advertisement, and quality customer services and products quality are also other factor that affects the preference of GGBL products. However other companies that engage in only traditional methods to promote their brand did not have their brand preference increases in an increasing rate. The study concludes that CSR activities and programmes could have a significant effect on the preference of brand and product
Klíčová slova:Corporate Social Responsibility, Triple Bottom Line, Ghana Breweries Limited

Zobrazení a stahování souborů

Pokud chcete zobrazit zadání závěrečné práce, klikněte na ikonu Zobrazit zadání. Ikony Závěrečná práce, Přílohy práce, Posudek vedoucího a Posudek oponenta představují soubory týkající se závěrečné práce, které je možné stáhnout. Budou zobrazeny pouze v případě, že je soubor vložen a zároveň je veřejný.

Závěrečná prácePřílohy prácePosudek vedoucíhoPosudek oponenta

Části práce s odloženým zveřejněním:

Zadání práce neomezeně

Pokud chcete získat přístup k částem práce s odloženým zveřejněním, kontaktujte uživatele Ing. Sylvie Formánková, Ph.D..