Lidé na MENDELU


Na této stránce máte zobrazeny všechny veřejně přístupné údaje o zadané osobě. Některé informace o personálním zařazení a funkcích osoby mohou být skryty.

Ing. Sylvie Formánková, Ph.D. (roz. Gurská)
Identifikační číslo: 4780
Univerzitní e-mail: sylvie.formankova [at] mendelu.cz
 
Akademická pracovnice - odborná asistentka - Ústav managementu (PEF)
Vědecko-výzkumná pracovnice - Ústav informatiky (PEF)

Kontakty     Výuka     Závěrečná práce     Projekty     
Publikace     Orgány     Vedené práce     Konference     

Základní informace

Základní informace o závěrečné práci

Typ práce: Diplomová práce
Název práce:Společenská odpovědnost firem v automobilové průmyslu
Autor: Ing. Michal Bím
Pracoviště: Ústav managementu (PEF)
Vedoucí práce: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
Oponent:Mgr. Eva Abramuszkinová Pavlíková, MA, Ph.D.
Stav závěrečné práce:Závěrečná práce byla úspěšně obhájena


Doplňující informace

Následují doplňující informace závěrečné práce. Kliknutím na odkaz s názvem jazyka zvolíte, v jakém jazyce mají být informace zobrazeny.

Jazyk zpracování závěrečné práce:Angličtina

Čeština        Angličtina

Název práce:Corporate Social Responsibility in Automotive Industry
Abstrakt:Bc. Bím, M. Corporate Social Responsibility in Automotive Industry. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2016. This diploma thesis deals with the topic of Corporate Social Responsibility (CSR), which encompasses responsible behaviour towards society in economic, environmental and social area. The aim of the thesis is to provide suggestions of strategies for small and medium-sized enterprises (SMEs) of Czech automotive industry. The recommendations are based on results of quantitative and qualitative research conducted among Czech SMEs in automotive industry. The research examines their awareness, knowledge and usage of CSR principles. The results show decent awareness of CSR. Czech SMEs operating in automotive industry are to certain extent knowledgeable and partly apply CSR principles. Reserves can be found in establishing, conducting and communicating of CSR strategy. The recommendations contain generally applicable CSR principles for the whole industry and practical example in form of the case study. Suggested CSR strategies help Czech based SMEs to be more competitive and overcome barriers of understanding and successful functioning of CSR.
Klíčová slova:Corporate Social Responsibility (CSR), Small and medium-sized enterprises (SMEs), Automotive industry, Stakeholders, Strategy, ISO 26000

Zobrazení a stahování souborů

Pokud chcete zobrazit zadání závěrečné práce, klikněte na ikonu Zobrazit zadání. Ikony Závěrečná práce, Přílohy práce, Posudek vedoucího a Posudek oponenta představují soubory týkající se závěrečné práce, které je možné stáhnout. Budou zobrazeny pouze v případě, že je soubor vložen a zároveň je veřejný.

Závěrečná prácePřílohy prácePosudek vedoucíhoPosudek oponenta

Části práce s odloženým zveřejněním:

Zadání práce neomezeně

Pokud chcete získat přístup k částem práce s odloženým zveřejněním, kontaktujte uživatele Ing. Sylvie Formánková, Ph.D..