Lidé na MENDELU


Na této stránce máte zobrazeny všechny veřejně přístupné údaje o zadané osobě. Některé informace o personálním zařazení a funkcích osoby mohou být skryty.

Ing. Sylvie Formánková, Ph.D. (roz. Gurská)
Identifikační číslo: 4780
Univerzitní e-mail: sylvie.formankova [at] mendelu.cz
 
Akademická pracovnice - odborná asistentka - Ústav managementu (PEF)
Vědecko-výzkumná pracovnice - Ústav informatiky (PEF)

Kontakty     Výuka     Závěrečná práce     Projekty     
Publikace     Orgány     Vedené práce     Konference     

Základní informace

Základní informace o závěrečné práci

Typ práce: Diplomová práce
Název práce:CRM organizací působících v sektoru služeb v Evropské unii
Autor: Ing. Pavla Vondráková
Pracoviště: Ústav managementu (PEF)
Vedoucí práce: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
Oponent:doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
Stav závěrečné práce:Závěrečná práce byla úspěšně obhájena


Doplňující informace

Následují doplňující informace závěrečné práce. Kliknutím na odkaz s názvem jazyka zvolíte, v jakém jazyce mají být informace zobrazeny.

Jazyk zpracování závěrečné práce:Angličtina

Čeština        Angličtina

Název práce:CRM in Service Oriented Organizations in the European Union
Abstrakt:This diploma thesis studies Customer Relationship Management (CRM) and its current usage and implementation in the EU. The primary goal of the thesis is to obtain general know-how for European service oriented organizations and to recommend efficient methods of implementing CRM so that it enhances the competitive advantage of enterprises in the EU. The secondary goal of the thesis is to assess CRM practices and trends in the European Union with a comparison of the two selected EU countries- Germany and the Czech Republic. The thesis is based on research of primary and secondary data with the findings being presented using the elaborated External Factor Evaluation Matrix and the CRM model. Fewer than 30% and 20% of companies in the EU use the operative and the analytic types of CRM, respectively. Therefore, there is a huge potential in utilizing both types of CRM, especially in small and medium enterprises. The most pressing issue in the EU is the shortage of IT professionals. The research proved that CRM can be very beneficial for organizations if it is implemented in the right way and yielded many other valuable pieces of advice for EU, German, and Czech enterprises.
Klíčová slova:Hofstedes cultural dimensions, Germany, Czech Republic, CRM, EFE Matrix, European Union

Zobrazení a stahování souborů

Pokud chcete zobrazit zadání závěrečné práce, klikněte na ikonu Zobrazit zadání. Ikony Závěrečná práce, Přílohy práce, Posudek vedoucího a Posudek oponenta představují soubory týkající se závěrečné práce, které je možné stáhnout. Budou zobrazeny pouze v případě, že je soubor vložen a zároveň je veřejný.

Závěrečná prácePřílohy prácePosudek vedoucíhoPosudek oponenta

Části práce s odloženým zveřejněním:

Zadání práce neomezeně

Pokud chcete získat přístup k částem práce s odloženým zveřejněním, kontaktujte uživatele Ing. Sylvie Formánková, Ph.D..