Lidé na MENDELU


Na této stránce máte zobrazeny všechny veřejně přístupné údaje o zadané osobě. Některé informace o personálním zařazení a funkcích osoby mohou být skryty.

Ing. Sylvie Formánková, Ph.D. (roz. Gurská)
Identifikační číslo: 4780
Univerzitní e-mail: sylvie.formankova [at] mendelu.cz
 
Akademická pracovnice - odborná asistentka - Ústav managementu (PEF)
Vědecko-výzkumná pracovnice - Ústav informatiky (PEF)

Kontakty     Výuka     Závěrečná práce     Projekty     
Publikace     Orgány     Vedené práce     Konference     

Základní informace

Základní informace o závěrečné práci

Typ práce: Bakalářská práce
Název práce:Společenská odpovědnost firem v cestovní odvětví v České Republice
Autor: Ing. Veronika Hemerková
Pracoviště: Ústav managementu (PEF)
Vedoucí práce: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
Oponent:Ing. Renata Kučerová, Ph.D.
Stav závěrečné práce:Závěrečná práce byla úspěšně obhájena


Doplňující informace

Následují doplňující informace závěrečné práce. Kliknutím na odkaz s názvem jazyka zvolíte, v jakém jazyce mají být informace zobrazeny.

Jazyk zpracování závěrečné práce:Angličtina

Čeština        Angličtina

Název práce:Corporate Social Responsibility in the Tourist Industry in the Czech Republic
Abstrakt:Hemerková, V. Corporate Social Responsibility in the Tourist Industry in the Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2013. The bachelor thesis is focused on Corporate Social Responsibility in the tourist industry in the Czech Republic. Based on the quantitave research in travel agencies in Brno and its surroundings an analysis was performed and current CSR situation was evaluated. Two third of respondents did not know what corporate social responsibility is. But they can behave socially responsible without they know it. Other questions were only for those respondents, who are aware of this term. The results were processed in charts where answers were also explained. In the selected travel agencies -- Čedok, Fischer and Student Agency -- research was conducted on the basis of semi-structured interviews and prepared questions. All the travel agencies selected were primarily engaged in the social pillar. For the economic pillar, communication about CSR and the spread of CSR information to customers and the wider public was recommended. All the recommendations should increase their credibility, and improve their reputation among employees, suppliers and customers.
Klíčová slova:Corporate social responsibility, Carroll's CSR pyramid, stakeholders

Zobrazení a stahování souborů

Pokud chcete zobrazit zadání závěrečné práce, klikněte na ikonu Zobrazit zadání. Ikony Závěrečná práce, Přílohy práce, Posudek vedoucího a Posudek oponenta představují soubory týkající se závěrečné práce, které je možné stáhnout. Budou zobrazeny pouze v případě, že je soubor vložen a zároveň je veřejný.

Závěrečná prácePřílohy prácePosudek vedoucíhoPosudek oponenta

Části práce s odloženým zveřejněním:

Zadání práce neomezeně

Pokud chcete získat přístup k částem práce s odloženým zveřejněním, kontaktujte uživatele Ing. Sylvie Formánková, Ph.D..