Lidé na MENDELU


Na této stránce máte zobrazeny všechny veřejně přístupné údaje o zadané osobě. Některé informace o personálním zařazení a funkcích osoby mohou být skryty.

Ing. Sylvie Formánková, Ph.D. (roz. Gurská)
Identifikační číslo: 4780
Univerzitní e-mail: sylvie.formankova [at] mendelu.cz
 
Akademická pracovnice - odborná asistentka - Ústav managementu (PEF)
Vědecko-výzkumná pracovnice - Ústav informatiky (PEF)

Kontakty     Výuka     Závěrečná práce     Projekty     
Publikace     Orgány     Vedené práce     Konference     

Základní informace

Základní informace o závěrečné práci

Typ práce: Diplomová práce
Název práce:Entering Russian automotive market by company Saint Gobain
Autor: Ing. Markéta Lörinczy, Ph.D.
Pracoviště: Ústav managementu (PEF)
Vedoucí práce: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
Oponent:doc. Ing. Pavel Žufan, Ph.D.
Stav závěrečné práce:Závěrečná práce byla úspěšně obhájena


Doplňující informace

Následují doplňující informace závěrečné práce. Kliknutím na odkaz s názvem jazyka zvolíte, v jakém jazyce mají být informace zobrazeny.

Jazyk zpracování závěrečné práce:Angličtina

Čeština        Angličtina

Název práce:Entering Russian Automotive Market by Company Saint Gobain
Abstrakt:Bc. Markéta Michálková, Entering Russian automotive market by company Saint Gobain. Diploma theses, Department of management, Mendel University in Brno, supervised by Ing. Sylvia Gurská, Brno 2011. Diploma theses will be focused on changes of the automotive industry during the last 30 years, current changes and reaction of company Saint-Gobain. First change in automotive industry was a shift of production from Western Europe to Central Europe. In this situation company Saint Gobain was able to support this trend. Nowadays the company is standing before other change which is market of Russia and its boom in automotive industry. The theoretical part describes general models of formulation of strategic planning and its parts. The practical part uses these models to describe current situation and to give concrete steps for implementation. The results show the potential of Russian automotive market and the must of entry for SG. SG should focus on analysis of data, set strategy to enter, implement strategy, later analysis of achieved and possible modification of strategy. Based on internal and external data was suggested a way how to enter to Russian automotive market. The most suitable way is to set plan with exact day of actions.
Klíčová slova:strategic business planning process, market research, automotive industry

Zobrazení a stahování souborů

Pokud chcete zobrazit zadání závěrečné práce, klikněte na ikonu Zobrazit zadání. Ikony Závěrečná práce, Přílohy práce, Posudek vedoucího a Posudek oponenta představují soubory týkající se závěrečné práce, které je možné stáhnout. Budou zobrazeny pouze v případě, že je soubor vložen a zároveň je veřejný.

Závěrečná prácePřílohy prácePosudek vedoucíhoPosudek oponenta

Části práce s odloženým zveřejněním:

Zadání práce neomezeně

Pokud chcete získat přístup k částem práce s odloženým zveřejněním, kontaktujte uživatele Ing. Sylvie Formánková, Ph.D..