Lidé na MENDELU


Na této stránce máte zobrazeny všechny veřejně přístupné údaje o zadané osobě. Některé informace o personálním zařazení a funkcích osoby mohou být skryty.

Ing. Sylvie Formánková, Ph.D. (roz. Gurská)
Identifikační číslo: 4780
Univerzitní e-mail: sylvie.formankova [at] mendelu.cz
 
Akademická pracovnice - odborná asistentka - Ústav managementu (PEF)
Vědecko-výzkumná pracovnice - Ústav informatiky (PEF)

Kontakty     Výuka     Závěrečná práce     Projekty     
Publikace     Orgány     Vedené práce     Konference     

Základní informace

Základní informace o závěrečné práci

Typ práce: Diplomová práce
Název práce:Konkurenční strategie společnosti KAMPOS, s.r.o.
Autor: Ing. Zuzana Němečková
Pracoviště: Ústav managementu (PEF)
Vedoucí práce: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
Oponent:doc. PhDr. Ivo Rolný, Ph.D.
Stav závěrečné práce:Závěrečná práce byla úspěšně obhájena


Doplňující informace

Následují doplňující informace závěrečné práce. Kliknutím na odkaz s názvem jazyka zvolíte, v jakém jazyce mají být informace zobrazeny.

Jazyk zpracování závěrečné práce:Angličtina

Čeština        Angličtina

Název práce:Competitive Strategy of Kampos, s.r.o.
Abstrakt:Diploma thesis is focused on suggestion of competitive strategies for the company Kampos, s.r.o. Strategies are designed that the company withstands competitive pressure and that the strategies ensure the growth. According to PESTE analysis, there are listed influences affecting the company from outside including neighbouring countries. These are mainly economic, legal and political and also new technological trends and social environment. Since the entry to the EU, there have been easier possibilities how to enter foreign market for the company Kampos, s.r.o. Due to the approximation of taxes, there is also reduction of competitive advantage of countries where the VAT was low. The competitors are analysed through Porter's five forces diagram. There is detected possible threat because almost all direct competitors have begun an international cooperation which increases their bargaining power. According to the calculation of financial indicators has been founded that the company is stable even though it uses too much liabilities. Comparing to the competitors, the company has very high total debt consisting mainly long term debt. Finally, the SPACE matrix is used to analyse external and internal strategic positions of the company. Due to the matrix, the aggressive posture was detected thus the strategy of expanding on Austrian market was suggested. The most relevant factors that will affect the market entry are listed and cost items are calculated. It was founded that the strategy would cost around 250 000 CZK. According to the financial situation of the company, the strategy is realizable. There are also suggested complementary strategies that could be elaborated.
Klíčová slova:PESTE analysis, Porter´s five forces model, financial analysis, value chain, SPACE analysis, SWOT analysis

Zobrazení a stahování souborů

Pokud chcete zobrazit zadání závěrečné práce, klikněte na ikonu Zobrazit zadání. Ikony Závěrečná práce, Přílohy práce, Posudek vedoucího a Posudek oponenta představují soubory týkající se závěrečné práce, které je možné stáhnout. Budou zobrazeny pouze v případě, že je soubor vložen a zároveň je veřejný.

Závěrečná prácePřílohy prácePosudek vedoucíhoPosudek oponenta

Části práce s odloženým zveřejněním:

Zadání práce neomezeně

Pokud chcete získat přístup k částem práce s odloženým zveřejněním, kontaktujte uživatele Ing. Sylvie Formánková, Ph.D..