Lidé na MENDELU


Na této stránce máte zobrazeny všechny veřejně přístupné údaje o zadané osobě. Některé informace o personálním zařazení a funkcích osoby mohou být skryty.

Ing. Sylvie Formánková, Ph.D. (roz. Gurská)
Identifikační číslo: 4780
Univerzitní e-mail: sylvie.formankova [at] mendelu.cz
 
Akademická pracovnice - odborná asistentka - Ústav managementu (PEF)
Vědecko-výzkumná pracovnice - Ústav informatiky (PEF)

Kontakty     Výuka     Závěrečná práce     Projekty     
Publikace     Orgány     Vedené práce     Konference     

Základní informace

Základní informace o závěrečné práci

Typ práce: Diplomová práce
Název práce:Strategy Proposal of an American Winery
Autor: Ing. Zuzana Čechová
Pracoviště: Ústav managementu (PEF)
Vedoucí práce: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
Oponent:doc. Ing. František Bartes, CSc.
Stav závěrečné práce:Závěrečná práce byla úspěšně obhájena


Doplňující informace

Následují doplňující informace závěrečné práce. Kliknutím na odkaz s názvem jazyka zvolíte, v jakém jazyce mají být informace zobrazeny.

Jazyk zpracování závěrečné práce:Angličtina

Čeština        Angličtina

Název práce:Strategy Proposal of an American Winery
Abstrakt:The diploma thesis proposes a strategy for Saint Laurent Winery located in Washington State. The future strategies are focused to ensure growth, profitability and ability to stand the pressure of the competition. Based on positive and normative approach and methods like Porter Value Chain, Porter Five Competitive Forces, TOWS Matrix, Net present value, financial and sensitivity analysis, following was figured. Saint Laurent must increase their wine sales in order to spread more revenue across its overhead expenses, thus improving their profitability. The winery is set up to produce and bottle 135,000 gallons of premium wine, though, it only produces 75,000 gallons. The firm lost over $300,000 in 2009. It has a negative Basic Earning Power and Earnings on Sales. Saint Laurent can increase its wine sales with either a focus on expanding bulk wine or bottled wine sales. As the firm pursues bottled expansion option, it could either expand using oak barrels or oak spirals. Further, it is recommended to penetrate domestic and international markets with high consumption growth. The most favorable domestic states are Florida, North Carolina, Texas, Georgia, and Arizona, whereas China and Canada represents international opportunity. With this projection, the firm would be able to increase its Net Present Value by over $184,000. However, if, after three years, Saint Laurent is unable to generate returns on increased sales, it is suggested that they consider expansion in bulk wine production. All the recommendations are based on Washington wine industry handout included in the first part.
Právní doložka:The thesis is not public.
Klíčová slova:market potential, competitive advantage, sensitivity, TOWS matrix, strategy, Net present value, financial analysis, Porter Five Competitive Forces, Porter Value Chain

Zobrazení a stahování souborů

Pokud chcete zobrazit zadání závěrečné práce, klikněte na ikonu Zobrazit zadání. Ikony Závěrečná práce, Přílohy práce, Posudek vedoucího a Posudek oponenta představují soubory týkající se závěrečné práce, které je možné stáhnout. Budou zobrazeny pouze v případě, že je soubor vložen a zároveň je veřejný.

Závěrečná prácePřílohy prácePosudek vedoucíhoPosudek oponenta

Části práce s odloženým zveřejněním:

Zadání práce neomezeně

Pokud chcete získat přístup k částem práce s odloženým zveřejněním, kontaktujte uživatele Ing. Sylvie Formánková, Ph.D..