Lidé na MENDELU


Na této stránce máte zobrazeny všechny veřejně přístupné údaje o zadané osobě. Některé informace o personálním zařazení a funkcích osoby mohou být skryty.

Ing. Sylvie Formánková, Ph.D. (roz. Gurská)
Identifikační číslo: 4780
Univerzitní e-mail: sylvie.formankova [at] mendelu.cz
 
Akademická pracovnice - odborná asistentka - Ústav managementu (PEF)
Vědecko-výzkumná pracovnice - Ústav informatiky (PEF)

Kontakty     Výuka     Závěrečná práce     Projekty     
Publikace     Orgány     Vedené práce     Konference     

Základní informace

Základní informace o závěrečné práci

Typ práce: Diplomová práce
Název práce:Krizový management v komunikaci
Autor: Ing. Zuzana Veberová
Pracoviště: Ústav managementu (PEF)
Vedoucí práce: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
Oponent:Ing. Josef Zrůst, Ph.D.
Stav závěrečné práce:Závěrečná práce byla úspěšně obhájena


Doplňující informace

Následují doplňující informace závěrečné práce. Kliknutím na odkaz s názvem jazyka zvolíte, v jakém jazyce mají být informace zobrazeny.

Jazyk zpracování závěrečné práce:Angličtina

Čeština        Angličtina

Název práce:Crisis Management in Communication
Abstrakt:This Diploma thesis describes the internal communication in Vodafone Company, specifically in the Internal communication team. Theoretical part of the thesis describes general models used by managers to effectively prevent and manage crisis situations. The practical part uses these models to describe the current situation and risk matrix to disclose the potential threats of the company. According the results Vodafone should focus more on the outbreaks of the crisis like lack of innovation or inability to meet payment deadlines. By analysing threats in Vodafone it is possible to detect similar outbreaks for small and medium sized companies and suggest guidelines and tools (own intranet, open days for employees, or internal magazine) used to improve communication within the company and protect their reputation during crisis. Based on the data from the Vodafone company was suggested a way how to set the Internal communication team. The most economical way to create this team is the delegation of tasks from the HR and PR team and by outsourcing skilled worker of PR. The Internal communication team is a major contributor towards proactive approach in crisis management from the employee's side and thus helps the company to convert potential threats into opportunities and face the crisis in advance.
Klíčová slova:crisis management, Communication, indoor media, reputation, strategy, corporate image, goodwill

Zobrazení a stahování souborů

Pokud chcete zobrazit zadání závěrečné práce, klikněte na ikonu Zobrazit zadání. Ikony Závěrečná práce, Přílohy práce, Posudek vedoucího a Posudek oponenta představují soubory týkající se závěrečné práce, které je možné stáhnout. Budou zobrazeny pouze v případě, že je soubor vložen a zároveň je veřejný.

Závěrečná prácePosudek vedoucíhoPosudek oponenta

Části práce s odloženým zveřejněním:

Zadání práce neomezeně

Pokud chcete získat přístup k částem práce s odloženým zveřejněním, kontaktujte uživatele Ing. Sylvie Formánková, Ph.D..