Ľudia na MENDELU


Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Blanka Kocourková, CSc.
Identifikačné číslo: 3906
Univerzitný e-mail: blanka.kocourkova [at] mendelu.cz
 
Vědecko-výzkumná pracovníčka - Ústav pěstování, šlechtění rostlin a rostlinolékařství (AF)
 
Externá učiteľka - Institut celoživotního vzdělávání
Externá učiteľka - Agronomická fakulta

Kontakty     Výučba     Publikácie     Vedené práce     Konferencie     

Základné informácie

Základné informácie o záverečnej práci

Typ práce: Záverečná práca
Názov práce:Inovace tématického plánu - Pěstování rostlin jinými metodami než v půdě
Autor: Ing. Michaela Michnová
Pracovisko: Institut celoživotního vzdělávání
Vedúci práce: Ing. Blanka Kocourková, CSc.
Stav záverečnej práce:Záverečná práca bola úspešne obhájená


Doplňujúce informácie

Nasledujú doplňujúce informácie záverečnej práce. Kliknutím na odkaz s názvom jazyka vyberiete, v akom jazyku majú byť informácie zobrazené.

Jazyk spracovania záverečnej práce:Čeština

Čeština        Angličtina

Názov práce:Inovace tématického plánu - Pěstování rostlin jinými metodami než v půdě
Abstrakt:Inovace učebního plánu by měla být jednou za základních cílů všech pedagogických pracovníků dříve, než začne nový školní rok. Každý pedagog by se měl dále ve svém oboru vzdělávat a své nově nabyté poznatky poskytovat svým žákům. Právě z tohoto důvodu byla vypracována závěrečná práce s názvem Inovace tématického plánu - pěstování rostlin jinými než klasickým metodami pěstování rostlin v půdě. Byly navrženy tři ukázkové vyučovací hodiny s tématem aquakultur a in vitro pěstování rostlin. Dále praktické cvičení k hydroponickému pěstování a jedna exkurze na pracoviště explantátových kultur na MZLU v Brně. Pro kontrolu plnění cílů výuky těchto dvou celků byl zpracován didaktický test. V práci byly použity rozmanité didaktické principy a hmotné vyučovací prostředky (učební pomůcky, didaktická technika i účelová zařízení školy), dále rozličné organizační formy výuky a cíle kognitivní, psychomotorické, afektivní. V neposlední řadě byly využity diagnostické metody (ústní zkoušení, klasické písemné zkoušky a didaktický test).
Kľúčové slová:vyučovací hodina, učivo, praktické vyučování, exkurze, plánování výuky, didaktický test

Zobrazenie a sťahovanie súborov

Pokiaľ chcete zobraziť zadanie záverečnej práce, kliknite na ikonu Zobraziť zadanie. Ikony Záverečná práca, Prílohy práce, Posudok vedúceho a Posudok oponenta predstavujú súbory týkajúce sa záverečnej práce, ktoré je možné stiahnuť. Budú zobrazené iba v prípade, že je súbor vložený a zároveň je verejný.

Záverečná prácaPosudok vedúceho

Časti práce s odloženým zverejnením:

Zadanie práce neobmedzene

Pokiaľ chcete získať prístup k častiam práce s odloženým zverejnením, kontaktujte používateľa Ing. Blanka Kocourková, CSc..