Persons at MENDELU


This page displays all publicly accessible information about the desired person. Some information about the person's occupation and offices may be hidden.

Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Identification number: 3765
University e-mail: stanislav.mokry [at] mendelu.cz
 
Assistant Professor - Department of Marketing and Trade (FBE)
Pracovník pro implementaci investic - Department of Marketing and Trade (FBE)
 
Osoba spravující výpočetní techniku - Department of Marketing and Trade

Contacts     Graduate     Lesson     Final thesis     
Publications     Further information     Supervised theses     Conferences     

The following list contains supervised theses at MENDELU.

To limit the information stated in the table below, tick the desired items and click on the Restrict button.

Year of submission: Type of thesis:

Ord.StateTypeFinal thesisUntilDetails
1.Final thesis is in progressDTWritten by (author): Bc. Milad Abassi
Role studentských organizací v marketingové strategii ekonomických fakult vysokých škol
May 2018Displaying the final thesis
2.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Milad Abassi
Využití eye-trackingové analýzy při hodnocení uživatelského rozhraní webových stránek
May 2015Displaying the final thesis
3.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Lucie Balášová
Marketingová strategie rekreačního zařízení pro agroturistiku
May 2012Displaying the final thesis
4.Final thesis is in progressBTWritten by (author): Štěpán Bazala
Fenomén scarcity a FoMo a jejich percepce generací Y
January 2019Displaying the final thesis
5.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Kristína Bečárová
Marketingová komunikace města Trenčín se zaměřením na cestovní ruch
May 2016Displaying the final thesis
6.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Ing. Lucie Brožová
Marketingová strategie rekreačního zařízení pro agroturistiku
May 2011Displaying the final thesis
7.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Zuzana Čejková
Komunikační mix podniku A.W., spol. s r.o.
May 2011Displaying the final thesis
8.Final thesis is in progressBTWritten by (author): František Dvořák
Vliv nábytkových katalogů na nákupní rozhodování spotřebitele
May 2018Displaying the final thesis
9.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Alexey Efimik
Marketingový plán pro založení nového podniku
May 2015Displaying the final thesis
10.Final thesis is in progressDTWritten by (author): Bc. Jan Fiala
Značení ekologicky šetrných potravin a jeho vliv na nákupní chování generace Y na německém trhu
December 2018Displaying the final thesis
11.Final thesis was successfully defended.DTWritten by (author): Ing. Lucie Frýbortová
Perception of circular economy and its communication strategy
May 2016Displaying the final thesis
12.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Zuzana Gabrielová
Marketingová komunikace penzionu Africa House
May 2016Displaying the final thesis
13.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Ing. Anna Gwiltová
Marketingová strategie turistického mikroregionu Východní Slovácko
May 2012Displaying the final thesis
14.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Lenka Hanáková
Cestovní ruch tělesně postižených v ČR
May 2011Displaying the final thesis
15.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Ing. Veronika Handlová
Marketingová strategie turistického mikroregionu Mezihoří
May 2013Displaying the final thesis
16.Final thesis is in progressDTWritten by (author): Bc. Jana Handzušová
Sociální sítě a jejich využití při propagaci turistické destinace
January 2019Displaying the final thesis
17.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Petra Hanělová
Marketingová komunikace památky UNESCO
May 2015Displaying the final thesis
18.Final thesis was successfully defended.DTWritten by (author): Ing. Barbora Hlávková
User experience se zaměřením na kredibilitu v oblasti e-commerce
May 2017Displaying the final thesis
19.Final thesis was successfully defended.DTWritten by (author): Ing. Helena Ježková
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
May 2016Displaying the final thesis
20.Final thesis was successfully defended.DTWritten by (author): Ing. Magda Kalíšková
Chování spotřebitelů při výběru zdravotnického zařízení - očni kliniky
January 2018Displaying the final thesis
21.Final thesis is in progressDTWritten by (author): Bc. Kateřina Klátilová
Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
May 2019Displaying the final thesis
22.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Martin Kmenta
Marketingová strategie podniku Vertikal Plus s.r.o.
May 2011Displaying the final thesis
23.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Monika Kollmannová
Percepční únosná kapacita zámeckého parku v Lednici
May 2014Displaying the final thesis
24.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Mgr. Veronika Kopčíková
Turistická únosná kapacita Lednicko-Valtického areálu
May 2013Displaying the final thesis
25.Final thesis is in progressDTWritten by (author): Bc. Monika Kopšíková
Chování spotřebitelů při on-line nákupu přírodní kosmetiky
December 2018Displaying the final thesis
26.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Vojtěch Kotlík
Podnikatelský plán - založení cestovní kanceláře pro mladé
January 2016Displaying the final thesis
27.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Karolína Kozlíková
Komunikační strategie vybrané personální agentury
May 2015Displaying the final thesis
28.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Markéta Kreizlová
Spotřebitelské chování zahraničních studentů při trávení volného času v městě Brně
May 2015Displaying the final thesis
29.Final thesis is in progressDTWritten by (author): Bc. Lucia Letašiová
Vliv vůně jako nástroje smyslového marketingu na rozhodování spotřebitele
January 2019Displaying the final thesis
30.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Ing. Veronika Lišková
Informační zdroje a jejich vliv na rozhodování mladých lidí při výběru produktu cestovního ruchu
May 2014Displaying the final thesis
31.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Lucie Malíková
Vliv inovace hotelové restaurace na její zákazníky
May 2013Displaying the final thesis
32.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Ing. Lucie Marečková
Marketingová komunikace města Žďár nad Sázavou se zaměřením na cestovní ruch
May 2014Displaying the final thesis
33.Final thesis was successfully defended.DTWritten by (author): Ing. Lucie Marečková
Percepce a využití fotografií pro marketingové účely na sociálních sítích
May 2017Displaying the final thesis
34.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Ing. Mária Matečná
Q-metoda a její využití při segmentaci v oblasti cestovního ruchu
May 2014Displaying the final thesis
35.Final thesis was successfully defended.DTWritten by (author): Ing. et Ing. Veronika Moserová
Blog jako nástroj propagace na B2C trhu
January 2017Displaying the final thesis
36.Final thesis is in progressBTWritten by (author): Jan Mrňous
PPC reklama e-shopu Maxtechnika.cz
January 2018Displaying the final thesis
37.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Veronika Navrátilová
Návrh marketingového plánu cestovní kanceláře PUXtravel s.r.o.
January 2012Displaying the final thesis
38.Final thesis is in progressDTWritten by (author): Bc. Jiří Nečas
Využití obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb
May 2018Displaying the final thesis
39.Final thesis was successfully defended.DTWritten by (author): Ing. Petr Nečas
Vliv obalů léků na nákupní rozhodování spotřebitele
May 2017Displaying the final thesis
40.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Liliya Neyman
Česká republika jako destinace cestovního ruchu pro segment mladých Rusů
January 2015Displaying the final thesis
41.Final thesis is in progressDTWritten by (author): Bc. Liliya Neyman
Spotřebitelské chování Rusů v oblasti cestovního ruchu
May 2017Displaying the final thesis
42.Final thesis is incompleteBTWritten by (author): Šárka Ningerová
Marketingová komunikace wellnes hotelu
January 2017Displaying the final thesis
43.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. et Bc. Eliška Novotná
Komunikační mix společnosti Modrotisk Danzinger
January 2012Displaying the final thesis
44.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Romana Nykrmajerová
Návrh turistického produktu pro mikroregion Kroměřížsko
May 2016Displaying the final thesis
45.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Lenka Pernicová
Mystery visiting vybraných atraktivit města Brna
May 2016Displaying the final thesis
46.Final thesis was successfully defended.DTWritten by (author): Ing. Adriana Plotzerová
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
May 2017Displaying the final thesis
47.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Jan Pokorný
Marketingová strategie sportovního zařízení
December 2014Displaying the final thesis
48.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Iva Polišenská
Marketingová komunikace města Slavkov u Brna se zaměřením na cestovní ruch
May 2011Displaying the final thesis
49.Final thesis is in progressDTWritten by (author): Bc. Nikola Procházková
Product placement v českých hudebních videoklipech
January 2019Displaying the final thesis
50.Final thesis is in progressDTWritten by (author): Bc. Filip Rivola
Chování studentů středních škol při výběru vysoké školy
May 2018Displaying the final thesis
51.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Michala Rybníčková
Komunikační mix Svatebního salonu INA
December 2014Displaying the final thesis
52.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Hana Rýzková
Maratonská turistika
January 2016Displaying the final thesis
53.Final thesis is in progressDTWritten by (author): Bc. Zurabi Shurgaia
Social media marketing communication in Czech Republic and Georgia
December 2018Displaying the final thesis
54.Final thesis was successfully defended.DTWritten by (author): Ing. Miroslav Sláma
Vliv slevových portálů na cestovní ruch v České republice
May 2017Displaying the final thesis
55.Final thesis is in progressDTWritten by (author): Bc. Linda Slobodová
Chování generace Y při nákupu piva z českých minipivovarů
May 2019Displaying the final thesis
56.Final thesis is in progressDTWritten by (author): Bc. Adam Sova
Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online
May 2018Displaying the final thesis
57.Final thesis is in progressDTWritten by (author): Bc. Karin Stanová
Spotřebitelské chování generace Y při nákupu oděvů on-line
May 2019Displaying the final thesis
58.Final thesis was successfully defended.DTWritten by (author): Ing. Petra Sukeníková
Effect of email marketing on consumer choice
May 2016Displaying the final thesis
59.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Eva Šenkeříková
Incentivní cestovní ruch ve společnosti E.ON
May 2011Displaying the final thesis
60.Final thesis is in progressDTWritten by (author): Bc. Johanka Šimková
Sponzoring v individuálních sportech
May 2019Displaying the final thesis
61.Final thesis was successfully defended.DTWritten by (author): Ing. Petra Šímová
Percepce sociálního podnikání českými spotřebiteli
January 2017Displaying the final thesis
62.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Martina Šumberová
Alternativní formy turistiky v nabídce českých cestovních kanceláří v JMK
May 2010Displaying the final thesis
63.Final thesis was successfully defended.DTWritten by (author): Ing. Ivica Toufarová
Vliv maloformátové plošné reklamy multimediálních děl na spotřebitele
April 2017Displaying the final thesis
64.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Thu Trang Tran
Spotřebitelské chování na trhu se sušenkami a oplatky
January 2018Displaying the final thesis
65.Final thesis is incompleteBTWritten by (author): Ivana Večerková
Geocaching jako nástroj podpory cestovního ruchu v Přerově a okolí
May 2016Displaying the final thesis
66.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Ing. Markéta Volavá
Image regionu Tišnovsko
May 2012Displaying the final thesis
67.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Lucie Volná
The Czech Republic as a target for young adults from Spain
May 2017Displaying the final thesis
68.Final thesis was successfully defended.BTWritten by (author): Bc. Naila Yemelyanova
Marketing communication of the UNESCO monuments in Azerbaijan
May 2013Displaying the final thesis

Key (click to show/hide)
BTBachelor thesis
DTDiploma thesis
DisTDissertation thesis
DisThPrDissertation thesis propositions
Final thesisFinal thesis
FT(ILL)Final thesis - foreign students
FT(FS)Final thesis - Institute for Lifelong Learning
HabTHabilitation thesis
RigTRigorous thesis
Final thesis is incompleteFinal thesis is incomplete
Final thesis was unsuccessfully defended.Final thesis was unsuccessfully defended.
Final thesis was successfully defended.Final thesis was successfully defended.
Final thesis is in progressFinal thesis is in progress