Ľudia na MENDELU


Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Identifikačné číslo: 34084
Univerzitný e-mail: denis.drexler [at] mendelu.cz
 
Akademický pracovník - odborný asistent - Ústav marketingu a obchodu (PEF)

Kontakty     Výučba     Záverečná práca     Publikácie     
Stáže     Vedené práce     Konferencie     

Nasledujúci zoznam zobrazuje prehľad vedených prác na MENDELU.

Na obmedzenie výpisu v tabuľke nižšie vyberte požadované hodnoty a stlačte tlačidlo Obmedziť.

Rok odovzdania: Typ práce:

Por.StavTypZáverečná prácaDokedyPodrobnosti
1.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Emma Bittnerová
Vnímání influencer marketingu v oblasti beauty se zaměřením na sociální síť Instagram
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
2.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Anna Capoušková
Vnímání marketingové komunikace formou blogerů na vybraném trhu
november 2018Zobrazenie záverečnej práce
3.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Lucie Červáková
Chování spotřebitele při nákupu cukrovinek ve vybrané lokalitě
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
4.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Klaudia Daňková
Vnímání product placementu ve vybraných typech filmů generacemi Y a Z
december 2019Zobrazenie záverečnej práce
5.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Michaela Drahošová
Návrh marketingových doporučení pro vybrané veletržní obory v ČR
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce
6.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Vladimíra Duchoňová
Nové trendy v oblasti chování spotřebitele na trhu tabákových výrobků v ČR
december 2019Zobrazenie záverečnej práce
7.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Ladislav Hladný
Vliv rozmístění produktu v regálech na nákupní rozhodování spotřebitele
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
8.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Pavla Hlaváčková
Chování spotřebitele na trhu s jogurty v Jihomoravském kraji
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
9.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Magda Hlavenková
Chování spotřebitele při nákupu mléka v Jihomoravském kraji
máj 2015Zobrazenie záverečnej práce
10.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Jakub Holešovský
Marketingová komunikace značky DAFLEX SYSTEM
január 2016Zobrazenie záverečnej práce
11.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Maja Chudíčková
Výzkum marketingové komunikace herních organizací v e-sportu
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
12.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Lucie Jurášová
Chování spotřebitele na trhu bezlepkových produktů ve vybraném regionu
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
13.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Lucie Jurášová
Pozornost spotřebitele při rozhodování na webech poskytovatelů operativních leasingů
december 2019Zobrazenie záverečnej práce
14.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Monika Kopšíková
Chování spotřebitele při nákupu čerstvých potravin v maloobchodním řetězci Tesco
máj 2016Zobrazenie záverečnej práce
15.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Anabela Matejčíková
Vnímání veletrhů jako nástroje propagace vůči generaci Y
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
16.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Mária Moravčíková
Chování spotřebitele při nákupu mléčných produktů v maloobchodním řetězci Tesco
január 2016Zobrazenie záverečnej práce
17.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Jiří Němec
Spotřebitelské chování a vnímání u značek vybraných produktů
január 2017Zobrazenie záverečnej práce
18.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Lucie Pátková
Výkonnostní kampaň e-shopu Vuch.cz pomocí Facebooku
január 2016Zobrazenie záverečnej práce
19.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Jana Pavelková
Spotřebitelské vnímání exkluzivních značek potravin obchodních řetězců
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
20.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Karolína Pavlicová
Nové trendy v oblasti in-store komunikace
január 2016Zobrazenie záverečnej práce
21.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Jan Pořízek
Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu
apríl 2019Zobrazenie záverečnej práce
22.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Nikola Procházková
Nové trendy v oblasti retail
máj 2016Zobrazenie záverečnej práce
23.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Michaela Ryglová
Spotřební chování vybraného segmentu na trhu fitness center v Brně
december 2018Zobrazenie záverečnej práce
24.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Kateřina Šmaková
Marketingová strategie Stavební firmy Šmak, s.r.o.
máj 2016Zobrazenie záverečnej práce
25.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Gabriela Šulová
Marketingová komunikace tiskových materiálů ve společnosti Konica Minolta
máj 2016Zobrazenie záverečnej práce
26.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Barbara Šušková
Marketingová komunikace společnosti Apia
máj 2016Zobrazenie záverečnej práce
27.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Barbora Tuchyňová
Marketingové strategie maloobchodníků v místě prodeje
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
28.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Michaela Vágnerová
Chování spotřebitele na trhu tavených sýrů v Jihomoravském kraji
január 2016Zobrazenie záverečnej práce

Legenda (otvorí/zatvorí sa po kliknutí)
BPBakalárska práca
DPDiplomová práca
DizPDizertačná práca
HabPHabilitačná práca
RigPRigorózna práca
TzDizPTézy dizertačnej práce
ZpMBAZáverečná MBA práca
ZPZáverečná práca
ZPicvZáverečná práca - Inštitút celoživotného vzdelávania
ZPzšZáverečná práca - zahraniční študenti
Záverečná práca je nekompletnáZáverečná práca je nekompletná
Záverečná práca nebola úspešne obhájenáZáverečná práca nebola úspešne obhájená
Záverečná práca bola úspešne obhájenáZáverečná práca bola úspešne obhájená
Záverečná práca je rozpracovanáZáverečná práca je rozpracovaná