Lidé na MENDELU


Na této stránce máte zobrazeny všechny veřejně přístupné údaje o zadané osobě. Některé informace o personálním zařazení a funkcích osoby mohou být skryty.

Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Identifikační číslo: 34084
Univerzitní e-mail: denis.drexler [at] mendelu.cz
 
Akademický pracovník - odborný asistent - Ústav marketingu a obchodu (PEF)

Kontakty     Výuka     Závěrečná práce     Publikace     
Stáže     Vedené práce     Konference     

Následující seznam zobrazuje přehled vedených prací na MENDELU.

Pro omezení výpisu v tabulce níže zvolte požadované hodnoty a stiskněte tlačítko Omezit.

Rok odevzdání: Typ práce:

Poř.StavTypZávěrečná práceDokdyPodrobnosti
1.Závěrečná práce je rozpracovánaBPAutor: Emma Bittnerová
Vnímání influencer marketingu v oblasti beauty se zaměřením na sociální síť Instagram
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
2.Závěrečná práce je rozpracovánaBPAutor: Anna Capoušková
Vnímání marketingové komunikace formou blogerů na vybraném trhu
listopad 2018Zobrazení závěrečné práce
3.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Lucie Červáková
Chování spotřebitele při nákupu cukrovinek ve vybrané lokalitě
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
4.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Klaudia Daňková
Vnímání product placementu ve vybraných typech filmů generacemi Y a Z
prosinec 2019Zobrazení závěrečné práce
5.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Michaela Drahošová
Návrh marketingových doporučení pro vybrané veletržní obory v ČR
duben 2019Zobrazení závěrečné práce
6.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Vladimíra Duchoňová
Nové trendy v oblasti chování spotřebitele na trhu tabákových výrobků v ČR
prosinec 2019Zobrazení závěrečné práce
7.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Ladislav Hladný
Vliv rozmístění produktu v regálech na nákupní rozhodování spotřebitele
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
8.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Pavla Hlaváčková
Chování spotřebitele na trhu s jogurty v Jihomoravském kraji
květen 2015Zobrazení závěrečné práce
9.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Magda Hlavenková
Chování spotřebitele při nákupu mléka v Jihomoravském kraji
květen 2015Zobrazení závěrečné práce
10.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Jakub Holešovský
Marketingová komunikace značky DAFLEX SYSTEM
leden 2016Zobrazení závěrečné práce
11.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Maja Chudíčková
Výzkum marketingové komunikace herních organizací v e-sportu
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
12.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Lucie Jurášová
Chování spotřebitele na trhu bezlepkových produktů ve vybraném regionu
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
13.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Lucie Jurášová
Pozornost spotřebitele při rozhodování na webech poskytovatelů operativních leasingů
prosinec 2019Zobrazení závěrečné práce
14.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Monika Kopšíková
Chování spotřebitele při nákupu čerstvých potravin v maloobchodním řetězci Tesco
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
15.Závěrečná práce je rozpracovánaBPAutor: Anabela Matejčíková
Vnímání veletrhů jako nástroje propagace vůči generaci Y
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
16.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Mária Moravčíková
Chování spotřebitele při nákupu mléčných produktů v maloobchodním řetězci Tesco
leden 2016Zobrazení závěrečné práce
17.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Jiří Němec
Spotřebitelské chování a vnímání u značek vybraných produktů
leden 2017Zobrazení závěrečné práce
18.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Lucie Pátková
Výkonnostní kampaň e-shopu Vuch.cz pomocí Facebooku
leden 2016Zobrazení závěrečné práce
19.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Jana Pavelková
Spotřebitelské vnímání exkluzivních značek potravin obchodních řetězců
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
20.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Karolína Pavlicová
Nové trendy v oblasti in-store komunikace
leden 2016Zobrazení závěrečné práce
21.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Jan Pořízek
Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu
duben 2019Zobrazení závěrečné práce
22.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Nikola Procházková
Nové trendy v oblasti retail
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
23.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Michaela Ryglová
Spotřební chování vybraného segmentu na trhu fitness center v Brně
prosinec 2018Zobrazení závěrečné práce
24.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Kateřina Šmaková
Marketingová strategie Stavební firmy Šmak, s.r.o.
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
25.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Gabriela Šulová
Marketingová komunikace tiskových materiálů ve společnosti Konica Minolta
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
26.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Barbara Šušková
Marketingová komunikace společnosti Apia
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
27.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Barbora Tuchyňová
Marketingové strategie maloobchodníků v místě prodeje
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
28.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Michaela Vágnerová
Chování spotřebitele na trhu tavených sýrů v Jihomoravském kraji
leden 2016Zobrazení závěrečné práce

Legenda (otevře/zavře se po kliknutí)
BPBakalářská práce
DPDiplomová práce
DisPDisertační práce
HabPHabilitační práce
RigPRigorózní práce
TzDisPTeze disertační práce
ZpMBAZávěrečná MBA práce
ZPZávěrečná práce
ZPicvZávěrečná práce - Institut celoživotního vzdělávání
ZPzsZávěrečná práce - zahraniční studenti
Závěrečná práce je nekompletníZávěrečná práce je nekompletní
Závěrečná práce nebyla úspěšně obhájenaZávěrečná práce nebyla úspěšně obhájena
Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaZávěrečná práce byla úspěšně obhájena
Závěrečná práce je rozpracovánaZávěrečná práce je rozpracována