Lidé na MENDELU


Na této stránce máte zobrazeny všechny veřejně přístupné údaje o zadané osobě. Některé informace o personálním zařazení a funkcích osoby mohou být skryty.

doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
Identifikační číslo: 1714
Univerzitní e-mail: katerina.ryglova [at] mendelu.cz
 
Akademická pracovnice - docentka - Ústav marketingu a obchodu (PEF)
 
Externí učitelka - Lesnická a dřevařská fakulta (MENDELU)

Kontakty     Výuka     Publikace     Orgány     Vedené práce     Konference     

Následující seznam zobrazuje přehled vedených prací na MENDELU.

Pomocí následujícího filtru můžete omezit zobrazované záznamy.

Rok odevzdání:
Typ práce:

Poř.StavTypZávěrečná práceDokdyPodrobnosti
1.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Eva Balková
Identifikace faktorů brzdící podnikatelské aktivity v cestovním ruchu na venkově
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
2.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Eva Balková
Předpoklady pro cestovní ruch v mikroregionu Hlinecko
červen 2003Zobrazení závěrečné práce
3.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Ing. Vendula Bartoňová
Incentivní cestovní ruch v ČR
červen 2007Zobrazení závěrečné práce
4.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDisPAutor: Ing. Monika Bédiová, Ph.D.
Spokojnosť a lojalita klientov cestovného ruchu.
září 2015Zobrazení závěrečné práce
5.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Silvia Belavá
Spokojenost klientů ubytovacích zařízení v Jihomoravském kraji
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
6.Závěrečná práce je rozpracovánaDisPAutor: Thorsten Bendisch
Convergence of the Central and Eastern European countries and regions to the Euro area
září 2020Zobrazení závěrečné práce
7.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Petra Benešová
Marketingová analýza cestovního ruchu ve městě Brně
leden 2006Zobrazení závěrečné práce
8.Závěrečná práce je rozpracovánaDisPAutor: Kristina Börner
Offside trap against game-changer: BigData – big problems or magical mobile moments?
říjen 2021Zobrazení závěrečné práce
9.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Kateřina Bornová
Perspektivy slevových portálů v oblasti cestovního ruchu v České republice
květen 2014Zobrazení závěrečné práce
10.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Hana Bratránková
Kvantifikace spokojenosti zákazníka s využitím GAP modelu v hotelnictví
květen 2011Zobrazení závěrečné práce
11.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Vít Bravený
Společenská odpovědnost v cestovním ruchu
duben 2018Zobrazení závěrečné práce
12.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Mariana Bražinová
Loajalita návštěvníka k destinaci
leden 2019Zobrazení závěrečné práce
13.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Petra Burešová
Analýza destinačního managementu v ČR
duben 2006Zobrazení závěrečné práce
14.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lenka Cigánková
Faktory ovlivňující nákupní proces služeb cestovního ruchu
květen 2008Zobrazení závěrečné práce
15.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Lenka Cigánková
Identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost zákazníka cestovních kanceláří
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
16.Závěrečná práce je nekompletníDisPAutor: Ing. Martin Crha
Budování konkurenční výhody v oblasti Facility managementu (FM)
září 2015Zobrazení závěrečné práce
17.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jana Crhová
Hodnocení kvality informačních center
květen 2014Zobrazení závěrečné práce
18.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Monika Crlíková
Strategie posílení pozice Brna v kontextu cestovního ruchu
květen 2011Zobrazení závěrečné práce
19.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Karolína Czyžová
Loajalita návštěvníka k horské destinaci
duben 2019Zobrazení závěrečné práce
20.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Marcela Čechová
Identifikace stěžejních faktorů ovlivňujících spotřebitelské chování v cestovním ruchu
leden 2014Zobrazení závěrečné práce
21.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Ivana Čopáková
Analýza komunikační politiky stavební spořitelny Komerční banky
květen 2004Zobrazení závěrečné práce
22.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Ivana Čopáková
Analýza vývoje komunikační politiky stavební spořitelny Modrá pyramida
červen 2006Zobrazení závěrečné práce
23.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Bc. Ing. Ondřej Dufek, Ph.D., DiS.
Metodika hodnocení potenciálu poskytovatele kongresových služeb
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
24.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Monika Egerová
Zhodnocení marketingových aktivit Turistického informačního centra města Cheb
květen 2010Zobrazení závěrečné práce
25.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Věra Eliášová
Rozvoj agroturistiky v mikroregionu Chvojnice
květen 2003Zobrazení závěrečné práce
26.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Patrik Feist
Podpora víkendových pobytů v Brně
květen 2015Zobrazení závěrečné práce
27.Závěrečná práce je rozpracovánaDisPAutor: Stefan Frank, M.A.
Vnímání ekonomických subjektů na kapitálových trzích
říjen 2018Zobrazení závěrečné práce
28.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Lucie Galářová
Analýza corporate identity ve společnosti Exploranium CZ
květen 2004Zobrazení závěrečné práce
29.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Marcela Hamříková
Spokojenost cestujících společnosti STUDENT AGENCY s.r.o.
květen 2010Zobrazení závěrečné práce
30.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Alena Harmáčková
Image JMK v kontextu cestovního ruchu
květen 2010Zobrazení závěrečné práce
31.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Gabriela Hebká
Řízení vztahu se zákazníkem ve firmě Renault Trucks CR
leden 2005Zobrazení závěrečné práce
32.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Monika Hégrová
Agroturistika na Jesenicku
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
33.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Monika Hégrová
Identifikace hlavních změn spotřebitelského chování v pohostinských službách
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
34.Závěrečná práce je rozpracovánaDisPAutor: Thomas Hinterholzer
Consumer behaviour of airline passengers at airports
červen 2021Zobrazení závěrečné práce
35.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Jan Hort
Analýza marketingových aktivit firmy Agroturistika, s.r.o.
květen 2004Zobrazení závěrečné práce
36.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Blanka Houdková
Marketingová analýza hotelového zařízení v kraji Vysočina
duben 2003Zobrazení závěrečné práce
37.Závěrečná práce je nekompletníDisPAutor: Ing. Jan Hubený
Metodika vstupu českých (malých a středních) firem na trh s LCC zeměmi
březen 2013Zobrazení závěrečné práce
38.Závěrečná práce je rozpracovánaBPAutor: Aneta Chaloupková
Perspektivy barové scény v Brně
leden 2020Zobrazení závěrečné práce
39.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Zuzana Charvátová
Kvalita ve venkovském cestovním ruchu
květen 2015Zobrazení závěrečné práce
40.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Tereza Illková
Analýza marketingové činnosti hotelu Voroněž v Brně
duben 2003Zobrazení závěrečné práce
41.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Michal Jankovič
Loajalita návštěvníka lázeňské destinace
duben 2017Zobrazení závěrečné práce
42.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Daniela Jeřábková
Význam a perspektivy certifikace hotelových služeb
leden 2012Zobrazení závěrečné práce
43.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Věra Judasová
Přínosy festivalu Academia Film Olomouc
leden 2015Zobrazení závěrečné práce
44.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Vladimír Jurča
Analýza marketingové činnosti realitní kanceláře
červen 2003Zobrazení závěrečné práce
45.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Kristýna Jurková
Image města Brna v kontextu cestovního ruchu
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
46.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Markéta Kadlecová
Analýza rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Novoměstsko
duben 2003Zobrazení závěrečné práce
47.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Renata Kovářová
Analýza činnosti turistického informačního centra v Brně
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
48.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Andrea Králiková
Faktory kvality cestovního ruchu ve venkovských destinacích z pohledu poptávky
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
49.Závěrečná práce je rozpracovánaDisPAutor: Ing. Andrea Králiková
Satisfaction and loyalty in destination marketing
září 2022Zobrazení závěrečné práce
50.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Andrea Králiková
Vliv image destinace na loajalitu návštěvníka k destinaci
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
51.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Bc. Pavel Kratochvíl
Analýza rozvoje cestovního ruchu v Brně
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
52.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Barbora Krausová
Motivy a postoje hostů restaurací ke spropitnému
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
53.Závěrečná práce je rozpracovánaDisPAutor: Ing. Patrik Kubát
Faktory rozvoje podnikání v cestovním ruchu ve venkovských oblastech
září 2022Zobrazení závěrečné práce
54.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Petra Kučerová
Strategie posílení image města Brna v kontextu cestovního ruchu
květen 2011Zobrazení závěrečné práce
55.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Monika Kvapilová
Kvalita cestovního ruchu ve venkovských regionech
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
56.Závěrečná práce je nekompletníDisPAutor: Ing. Pavel Lacina
Udržitelný rozvoj cestovního ruchu v regionech v kontextu výběru destinace.
srpen 2019Zobrazení závěrečné práce
57.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Gabriela Machalová
Využívání auditu spokojenosti zákazníka v dopravě
srpen 2006Zobrazení závěrečné práce
58.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lucie Marková
Řízení kvality služeb v hotelnictví
leden 2012Zobrazení závěrečné práce
59.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Tadeáš Maršálek
Motivy a postoje hostů ke spropitnému v hostinském zařízení
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
60.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Denisa Martináková
Hodnocení kvality vybraných středisek cestovního ruchu
leden 2016Zobrazení závěrečné práce
61.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDisPAutor: Ing. Lyaysan Mavlikaeva, Ph.D.
Tourist satisfaction and loyalty to the destination in the context of a perspective source market.
září 2015Zobrazení závěrečné práce
62.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Katarína Mazúrová
Zhodnocení kvality cestovního ruchu v oblasti Zemplínska Šírava
leden 2017Zobrazení závěrečné práce
63.Závěrečná práce je nekompletníBPAutor: Bc. Petra Medková
Programy zákaznické věrnosti v hotelových řetězcích
květen 2015Zobrazení závěrečné práce
64.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Bc. Jan Meloun
Strategie posílení image ČR v rámci rozvoje cestovního ruchu
květen 2010Zobrazení závěrečné práce
65.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Monika Menzlová
Využití a perspektivy moderních komunikačních nástrojů v cestovním ruchu
květen 2013Zobrazení závěrečné práce
66.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Helena Mikulíková
Analýza cestovního ruchu v České republice
duben 2003Zobrazení závěrečné práce
67.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Lucie Mišková
Kvalita ve vinařských destinacích
duben 2017Zobrazení závěrečné práce
68.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Klára Mrkosová
Kvantifikace spokojenosti zákazníka cestovních kanceláří
listopad 2008Zobrazení závěrečné práce
69.Závěrečná práce je nekompletníDisPAutor: Ing. Klára Mrkosová
Věrnostní programy jako součást marketingové strategie
květen 2012Zobrazení závěrečné práce
70.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Zuzana Nečasová
Komunikační mix v oblasti trvale udržitelného cestovního ruchu
květen 2011Zobrazení závěrečné práce
71.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lenka Němcová
Průzkum spokojenosti návštěvníka destinace
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
72.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Daniela Novotná
Kvalita služeb v zábavních tematických parcích
leden 2019Zobrazení závěrečné práce
73.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Tereza Ostřanská
Image města Brna v kontextu cestovního ruchu
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
74.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Petr Pavlík
Využití GDS/rezervačních systémů v cestovním ruchu v ČR
květen 2011Zobrazení závěrečné práce
75.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDisPAutor: Ing. Astrida Peruthová
Hodnocení kvality venkovské destinace cestovního ruchu
červenec 2018Zobrazení závěrečné práce
76.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Gabriela Petyovská
Možnosti rozvoje ekoagroturistiky v České republice
květen 2011Zobrazení závěrečné práce
77.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Kateřina Pipeková
Kvalita služeb v cestovním ruchu v České republice
leden 2017Zobrazení závěrečné práce
78.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Kateřina Pipeková
Potenciál segmentu hendikepovaných klientů v cestovním ruchu
květen 2014Zobrazení závěrečné práce
79.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Ing. Marta Pisarská
Analýza využití informačních technologií konečnými spotřebiteli v cestovním ruchu
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
80.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Martina Poláchová
Analýza prezentace ČR agenturou CzechTourism na Slovensku
leden 2007Zobrazení závěrečné práce
81.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Martina Poláchová
Strategie rozvoje cestovního ruchu se zaměřením na památky UNESCO
červen 2009Zobrazení závěrečné práce
82.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Klára Profotová
Kvalita ve vinařských destinacích z pohledu poptávky
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
83.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lucie Přetrdílová
Analýza destinačního managementu v ČR
leden 2009Zobrazení závěrečné práce
84.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDisPAutor: Tina Yvonne Rönnberg, Ph.D.
German Consumer Expectations and Behaviour in the Field of Digital Kitchen
listopad 2019Zobrazení závěrečné práce
85.Závěrečná práce je rozpracovánaDisPAutor: Alexander Salmen
Consumer behavior of people with handicaps and disabilities
únor 2021Zobrazení závěrečné práce
86.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Veronika Sedláčková
Perspektivy dřevo-stavební firmy v Prostějově
květen 2013Zobrazení závěrečné práce
87.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Stanislav Selecký
The Image of the Czech Republic in Finland in Tourism Context
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
88.Závěrečná práce je nekompletníDisPAutor: Ing. Eva Skálová
Rozvoj potenciálu vinařské turistiky v evropském kontextu
červenec 2017Zobrazení závěrečné práce
89.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Zita Slezáková
Výzkum spokojenosti zákazníka
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
90.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Jana Staníková
Možnosti rozvoje cestovního ruchu v oblasti Valašska
leden 2011Zobrazení závěrečné práce
91.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Adéla Staňková
Loajalita návštěvníka lázeňské destinace
leden 2017Zobrazení závěrečné práce
92.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Adéla Staňková
Společenská odpovědnost firem v hotelnictví
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
93.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Monika Stejskalová
Strategie posílení image Jihomoravského kraje v kontextu cestovního ruchu
květen 2012Zobrazení závěrečné práce
94.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Patrícia Straková
Kvalita a spokojenost klienta v hotelnictví
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
95.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Patrícia Straková
Kvalita vo vidieckom cestovnom ruchu
květen 2015Zobrazení závěrečné práce
96.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Petra Syslová
Strategie posílení image Vysočiny v kontextu cestovního ruchu
leden 2012Zobrazení závěrečné práce
97.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Lenka Šedá
Analýza propagace cestovního ruchu města Brna
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
98.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lenka Šedá
Analýza spokojenosti zákazníka u vybraných dopravních společností
leden 2009Zobrazení závěrečné práce
99.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Ing. Helena Šenkeříková
Analýza komunikační politiky firmy Lohmann & Rauscher
leden 2004Zobrazení závěrečné práce
100.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Bc. Ing. Helena Šenkeříková
Analýza marketingové strategie firmy Rauscher
leden 2006Zobrazení závěrečné práce
101.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Veronika Ševelová
Kvalita služeb v pohostinství
květen 2013Zobrazení závěrečné práce
102.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Simona Šimečková
Zhodnocení kvality turistické oblasti
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
103.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Veronika Šmakalová
Bariéry rozvoje podnikání na venkově v oblasti cestovního ruchu
květen 2015Zobrazení závěrečné práce
104.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Romana Štětková
Analýza destinačního managementu v JMK
leden 2008Zobrazení závěrečné práce
105.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Petra Štoderová
Hodnocení kvality lázeňské destinace
duben 2017Zobrazení závěrečné práce
106.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Anna Šuhajová
Loajalita návštěvníka turistické destinace
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
107.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Anna Těthalová
The Quality and Loyalty in Wine Tourism
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
108.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. František Vévoda
Vliv letecké přepravy na celkový prožitek z dovolené
duben 2017Zobrazení závěrečné práce
109.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. František Vévoda
Vliv přímé letecké linky na rozvoj cestovního ruchu v destinaci
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
110.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Šárka Vlachová
Loajalita k destinaci
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
111.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Martin Volas
Marketingová komunikace společnosti LION CAR, s.r.o.
červen 2005Zobrazení závěrečné práce
112.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Bc. Ing. Šárka Vondrušková
Analyza destinacniho managementu v JMK
květen 2009Zobrazení závěrečné práce
113.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Ing. Šárka Vondrušková
Využívání monitoringu spokojenosti zákazníka v cestovním ruchu
leden 2007Zobrazení závěrečné práce
114.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Eva Vybíralová
Potenciál vítězů soutěže Vesnice roku v kontextu cestovního ruchu
květen 2011Zobrazení závěrečné práce
115.Závěrečná práce je nekompletníDisPAutor: Sonja Wernicke
Success factors of international brands in China
únor 2013Zobrazení závěrečné práce
116.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Michaela Zahradníková
Uplatnění marketingového auditu u českých firem
květen 2004Zobrazení závěrečné práce
117.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Jaroslava Zajícová
Analýza destinačního managementu v mikroregionu Jevišovka
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
118.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Michaela Zápařková
Rozvoj certifikačních systémů v cestovním ruchu
květen 2015Zobrazení závěrečné práce
119.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Nela Zemánková
Youth Tourism v České republice
prosinec 2017Zobrazení závěrečné práce
120.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Věra Zmeková
Kvalita služeb ve vybraném oboru cestovního ruchu
květen 2013Zobrazení závěrečné práce

Legenda (otevře/zavře se po kliknutí)
BPBakalářská práce
DPDiplomová práce
DisPDisertační práce
HabPHabilitační práce
RigPRigorózní práce
TzDisPTeze disertační práce
ZpMBAZávěrečná MBA práce
ZPZávěrečná práce
ZPicvZávěrečná práce - Institut celoživotního vzdělávání
ZPzsZávěrečná práce - zahraniční studenti
Závěrečná práce je nekompletníZávěrečná práce je nekompletní
Závěrečná práce nebyla úspěšně obhájenaZávěrečná práce nebyla úspěšně obhájena
Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaZávěrečná práce byla úspěšně obhájena
Závěrečná práce je rozpracovánaZávěrečná práce je rozpracována