Ľudia na MENDELU


Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Identifikačné číslo: 1709
Univerzitný e-mail: marek.zaboj [at] mendelu.cz
 
Akademický pracovník - odborný asistent - Ústav marketingu a obchodu (PEF)

Kontakty
     
Výučba     
     
Publikácie     
Životopis     
     
Orgány          

Na tejto stránke je zobrazený náhľad zvoleného životopisu.

 
Interní evaluační zpráva za rok 2006

Identifikace osoby     
Ing. Marek Záboj, Ph.D.
ÚMO PEF

Ostatní publikační činnost     
ZÁBOJ, M. Makroekonomické souvislosti vývoje a pozice odvětví obchodu ČR. Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis = Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. 2006. zv. LIV, č. 3, s. 201--212. ISSN 1211-8516.
ZÁBOJ, M. Nákupní proces formou elektronické komunikace jako strategická činnost podnikatelského subjektu. In Firma a konkurenční prostředí 2006 - Sekce 6. Marketing, obchod a cestovní ruch. Brno: Konvoj, 2006, s. 192--199. ISBN 80-7302-119-6.
ZÁBOJ, M. Structure and Situation of Global Retail Market. In BICABR 2006. Brno: Provozně ekonomická fakulta MZLU v Brně, 2006, s. 890--903. ISBN 80-7157-985-8.
ZÁBOJ, M. The Role of Distribution in Marketing of Agricultural and Food products. In Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vedecké dni 2006. Nitra: Slovenská poĺnohospodárska univerzita v Nitre, 2006, s. 646--653. ISBN 80-8069-704-3.
STÁVKOVÁ, J. a kol. Trendy spotřebitelského chování. Brno: MSD, 2006. 115 s. ISBN 80-86633-59-4.

Odborné stáže     
06/2006–06/2006
Socrates/Erasmus (učitelská)
Universita degli Studi della Calabria, Cosenza, Italská republika, 8 dnů

Účast na konferencích     
MEDZINÁRODNÉ VEDECKÉ DNI 2006 - "Konkurencieschopnosť v EÚ - výzva pre krajiny V4". 17. 5. 2006 - 18. 5. 2006, Nitra (SK).
(příspěvek: ano)
BICABR. 2006, Brno.
(příspěvek: ano)
Obchod a spotřebitel '06. 2006, Královec (CZ). (příspěvek: ano)

Vedené závěrečné práce     
Hana Dvořáková
Pozice firmy CPD 99, k.s. v dodavatelsko-odběratelských vztazíchBakalářská práce
Kateřina Musilová
Výběr optimální distribuční cesty pro firmu ALUMISTR, s.r.o.Diplomová práce
Kateřina Plachá
Průzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní sítí Brněnka
Bakalářská práce
Karel Pospíchal
Budoucnost privátních značek v maloobchodě
Diplomová práce
Aleš Toncr
Identifikace zákazníků a návrh obchodní politiky pro vybrané prodejny MS BrněnkaDiplomová práce

 
Datum: 09. 07. 2020