Lidé na MENDELU


Na této stránce máte zobrazeny všechny veřejně přístupné údaje o zadané osobě. Některé informace o personálním zařazení a funkcích osoby mohou být skryty.

Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Identifikační číslo: 1709
Univerzitní e-mail: marek.zaboj [at] mendelu.cz
 
Akademický pracovník - odborný asistent - Ústav marketingu a obchodu (PEF)

Kontakty
     
     
     
Publikace     
Životopis
          Orgány     Konference     

Na této stránce je zobrazen náhled zvoleného životopisu.

 
Interní evaluační zpráva za rok 2006

Identifikace osoby     
Ing. Marek Záboj, Ph.D.
ÚMO PEF

Ostatní publikační činnost     
ZÁBOJ, M. Makroekonomické souvislosti vývoje a pozice odvětví obchodu ČR. Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis = Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně. 2006. sv. LIV, č. 3, s. 201--212. ISSN 1211-8516.
ZÁBOJ, M. Nákupní proces formou elektronické komunikace jako strategická činnost podnikatelského subjektu. In Firma a konkurenční prostředí 2006 - Sekce 6. Marketing, obchod a cestovní ruch. Brno: Konvoj, 2006, s. 192--199. ISBN 80-7302-119-6.
ZÁBOJ, M. Structure and Situation of Global Retail Market. In BICABR 2006. Brno: Provozně ekonomická fakulta MZLU v Brně, 2006, s. 890--903. ISBN 80-7157-985-8.
ZÁBOJ, M. The Role of Distribution in Marketing of Agricultural and Food products. In Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Medzinárodné vedecké dni 2006. Nitra: Slovenská poĺnohospodárska univerzita v Nitre, 2006, s. 646--653. ISBN 80-8069-704-3.
STÁVKOVÁ, J. a kol. Trendy spotřebitelského chování. Brno: MSD, 2006. 115 s. ISBN 80-86633-59-4.

Odborné stáže     
06/2006–06/2006Socrates/Erasmus (učitelská) Universita degli Studi della Calabria, Cosenza, Italská republika, 8 dnů

Účast na konferencích     
MEDZINÁRODNÉ VEDECKÉ DNI 2006 - "Konkurencieschopnosť v EÚ - výzva pre krajiny V4". 17. 5. 2006 - 18. 5. 2006, Nitra (SK).
(příspěvek: ano)
BICABR. 2006, Brno.
(příspěvek: ano)
Obchod a spotřebitel '06. 2006, Královec (CZ).
(příspěvek: ano)

Vedené závěrečné práce     
Hana Dvořáková
Pozice firmy CPD 99, k.s. v dodavatelsko-odběratelských vztazích
Bakalářská práce
Kateřina Musilová
Výběr optimální distribuční cesty pro firmu ALUMISTR, s.r.o.Diplomová práce
Kateřina Plachá
Průzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní sítí BrněnkaBakalářská práce
Karel PospíchalBudoucnost privátních značek v maloobchoděDiplomová práce
Aleš Toncr
Identifikace zákazníků a návrh obchodní politiky pro vybrané prodejny MS Brněnka
Diplomová práce

 
Datum: 13. 8. 2020