Lidé na MENDELU


Na této stránce máte zobrazeny všechny veřejně přístupné údaje o zadané osobě. Některé informace o personálním zařazení a funkcích osoby mohou být skryty.

Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Identifikační číslo: 1706
Univerzitní e-mail: sarka.stojarova [at] mendelu.cz
 
Akademická pracovnice - odborná asistentka - Ústav marketingu a obchodu (PEF)
 
Externí učitelka - Agronomická fakulta (MENDELU)
Externí učitelka - Zahradnická fakulta (MENDELU)

Kontakty     Výuka     Publikace     Další informace     Vedené práce     Konference     

Následující seznam zobrazuje přehled vedených prací na MENDELU.

Pomocí následujícího filtru můžete omezit zobrazované záznamy.

Rok odevzdání:
Typ práce:

Poř.StavTypZávěrečná práceDokdyPodrobnosti
1.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jiří Bambas
Analýza marketingového mixu firmy Volkswagen pro Českou republiku
duben 2003Zobrazení závěrečné práce
2.Závěrečná práce je rozpracovánaBPAutor: Kristína Bánová
Hodnotenie kvality služieb pre kúpeľnú destináciu Piešťany
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
3.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Patrik Ben-Chenni
Využití marketingových nástrojů k propagaci agentury Benni
leden 2013Zobrazení závěrečné práce
4.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Lucie Borýsková
Hodnocení faktorů kvality služeb v lázeňské destinaci Luhačovice
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
5.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Pavel Brázda
Návrh marketingové strategie firmy CYRRUS, a.s.
leden 2007Zobrazení závěrečné práce
6.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Pavel Brázda
Návrh marketingové strategie pro firmu FinQ, a.s.
červenec 2004Zobrazení závěrečné práce
7.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Martin Brieda
Riešenie problematiky e-marketingu spoločnosti Minet s.r.o.
leden 2013Zobrazení závěrečné práce
8.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Roman Buček
Promotion Opportunity of Allowance Organizations
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
9.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Ondřej Bumbálek
Faktory ovlivňující spotřební chování zákazníků při nákupu doplňků stravy
leden 2009Zobrazení závěrečné práce
10.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Michal Bureš
Návrh marketingové strategie pro Zoologickou zahradu města Brna
květen 2013Zobrazení závěrečné práce
11.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Martin Crha
Zhodnocení investiční příležitosti na výstavbu hypermarketu v nové lokalitě
duben 2003Zobrazení závěrečné práce
12.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Simona Crlová
Analýza marketingového mixu firmy DH-Hudec
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
13.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Simona Crlová
Návrh marketingové strategie pro firmu DH-Hudec
květen 2008Zobrazení závěrečné práce
14.Závěrečná práce je nekompletníBPAutor: Kateřina Čermáková
Marketingový výzkum v oblasti služeb - spokojenost zákazníků v ........
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
15.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Andrea Danielová
Analýza franchisingového systému WELLE Renovierungssysteme, s.r.o. pro vstup na zahraniční trh
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
16.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Andrea Danielová
Marketingová analýza společnosti WELLE Renovierungssysteme, s.r.o. podnikající formou franchisingu
květen 2004Zobrazení závěrečné práce
17.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Tereza Dašková
Hodnocení kvality služeb cestovního ruchu v turistickém regionu Vysočina se zaměřením na letní rekreaci a turistiku
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
18.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Tereza Dašková
Propagace oblasti Bítešska s využitím fundraisingové činnosti příspěvkové organizace „Informační centrum a Klub kultury města Velké Bíteše“
květen 2015Zobrazení závěrečné práce
19.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Petr Dohnal
Analýza komunikační strategie firmy AB Auto Brno, s.r.o. se zaměřením na webmarketing
květen 2004Zobrazení závěrečné práce
20.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lucie Dolenská
Environmentální manažerské systémy v malém a středním podnikání
duben 2003Zobrazení závěrečné práce
21.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. et Ing. Jiří Doležal
Strategie vstupu firmy Oseva Eximpo Praha, s.r.o. s pšenicí ozimou\\na ukrajinský trh
květen 2010Zobrazení závěrečné práce
22.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Lenka Dvořáková
Marketingová strategie města Velké Meziříčí
leden 2010Zobrazení závěrečné práce
23.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Radka Fišerová
Faktory kvality služeb ve vybraných lázeňských destinacích z pohledu nabídky
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
24.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Radka Fišerová
Faktory kvality služeb v lázeňských destinacích z pohledu poptávky
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
25.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Alena Francová
Analýza komunikačního mixu firmy Novabyt
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
26.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Darina Francová
Marketingová opatření výrobců lihovin v souvislosti se změnami na trhu alkoholických nápojů
květen 2014Zobrazení závěrečné práce
27.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Darina Francová
Nákupní chování spotřebitele na trhu ve vztahu k nabídce produktů společnosti GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries a.s.
květen 2012Zobrazení závěrečné práce
28.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Luboš Glazer
Marketingová strategie pro firmu Elvia-pro se zaměřením na komunikační a distribuční politiku
leden 2008Zobrazení závěrečné práce
29.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Andrea Halasová
Marketingový výzkum trhu učebnic anglického jazyka
červen 2003Zobrazení závěrečné práce
30.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Jan Halla
Podnikatelský plán pro založení golfového hřiště v okolí Brna
květen 2013Zobrazení závěrečné práce
31.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Jana Hamáčková
Analýza marketingového mixu společnosti Cominet, s.r.o.
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
32.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Klára Hanzelková
Today’s Trends in Coffee Consumption in EU Countries to Compare to non EU Countries
květen 2014Zobrazení závěrečné práce
33.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Jakub Helán
Vyhodnocení veletržních aktivit internetového obchodu prodávajícího hračky
květen 2015Zobrazení závěrečné práce
34.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Martin Hill
Linkbuilding jako významný faktor působící na viditelnost webových stránek
únor 2016Zobrazení závěrečné práce
35.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jana Holčáková
Marketing HaDivadla
květen 2010Zobrazení závěrečné práce
36.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Hana Horáková
Návrh marketingové strategie pro firmu Pilana Tools, a.s.
duben 2004Zobrazení závěrečné práce
37.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Petra Horáková
Propagace firmy Agricoletech, s. r. o. se zaměřením na veletržní aktivity
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
38.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Miroslava Hrušková
Analýza komunikačního mixu v bance Waldviertler Sparkasse von 1842 AG
leden 2008Zobrazení závěrečné práce
39.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Sylva Hudcová
Návrh marketingové strategie pro firmu Luyten CZ, s.r.o.
červenec 2004Zobrazení závěrečné práce
40.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Bc. Aleš Hudík
Vybrané aspekty politického marketingu Strany zelených
leden 2013Zobrazení závěrečné práce
41.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Zuzana Hurtová
Hodnotenie efektívnosti rôznych postupov v PPC reklamách
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
42.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Michaela Hynková
Student Mobility Development at Mendel University in Brno
leden 2011Zobrazení závěrečné práce
43.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Vladimír Chaloupka
Analýza marketingového prostředí fotbalového klubu 1.FC Brno, a.s.
duben 2004Zobrazení závěrečné práce
44.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lenka Churavá
Návrh marketingové strategie společnosti Pivovaru HOLBA, a.s.
květen 2010Zobrazení závěrečné práce
45.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jakub Jančovič
Market Research Project on Prospective Obstacles and Triggers of Card Payment for Merchants
červen 2003Zobrazení závěrečné práce
46.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Michal Janík
Uvedení nového produktu společnosti Tribun o.s. na trh
červenec 2006Zobrazení závěrečné práce
47.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Michal Janík
Uvedení nového produktu společnosti ZKT, spol. s r.o. na trh
květen 2004Zobrazení závěrečné práce
48.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Markéta Ježková
Nákupní rozhodování zákazníka ve vybraném oděvním řetězci se zaměřením na fast fashion
květen 2020Zobrazení závěrečné práce
49.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Markéta Ježková
Nákupní rozhodování zákazníka ve vybraném oděvním řetězci se zaměřením na fast fashion
leden 2018Zobrazení závěrečné práce
50.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Karel Jiříček
Návrh marketingové strategie pro firmu PVHS s.r.o.
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
51.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Karel Jiříček
Využití Porterova modelu konkurenčních sil při návrhu strategie firmy
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
52.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lucie Jungwirthová
Challenges of Branding and Marketing of a New Center of Excellence
květen 2011Zobrazení závěrečné práce
53.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Martin Jurkovič
Hodnotenie kvality služieb pre kúpeľnú destináciu
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
54.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Martin Jurkovič
Chování spotřebitele na trhu s kávou v České republice
květen 2020Zobrazení závěrečné práce
55.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Iva Kadlčková
Prezentace firem podnikajících v oblasti automatizační techniky ve strojírenství na veletrzích
leden 2017Zobrazení závěrečné práce
56.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Martina Kaščáková
Chování spotřebitelů při nákupu kancelářských židlí v internetových obchodech
květen 2015Zobrazení závěrečné práce
57.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Zlata Kašpárková
Vliv jednotlivých prvků marketingové komunikace\\ na získávání zákazníků hotelu Avalanche
květen 2011Zobrazení závěrečné práce
58.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Michal Klemša
Chování spotřebitele na trhu s pivem
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
59.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Tereza Knotková
Chování spotřebitele na trhu nátěrových hmot
leden 2020Zobrazení závěrečné práce
60.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Martin Kopecký
Analýza marketingového prostředí trhu Ruské federace pro firmu CAESAR CRYSTAL BOHEMIAE, a.s.
duben 2004Zobrazení závěrečné práce
61.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jitka Kostrhounová
Analýza sociálních sítí pro potřeby Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
květen 2009Zobrazení závěrečné práce
62.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Michal Košťál
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
květen 2015Zobrazení závěrečné práce
63.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Vladan Košut
Návrh marketingové strategie pro firmu Zoner software, a.s. \\se zaměřením na internetový marketing
leden 2012Zobrazení závěrečné práce
64.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Jaromír Kotoul
Marketingový výzkum v oblasti služeb - spokojenost zákazníků v Holiday Inn Brno
leden 2003Zobrazení závěrečné práce
65.Závěrečná práce je nekompletníBPAutor: Zdeněk Koudela
Faktory kvality služeb z pohledu poptávky zahraničního návštěvníka
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
66.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Pavel Kovář
Návrh marketingových opatření pro firmu zabývající se přímým prodejem na veletrzích a výstavách
květen 2013Zobrazení závěrečné práce
67.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Nikola Kreislová
Návrh marketingové strategie společnosti Letiště Brno a.s.
květen 2010Zobrazení závěrečné práce
68.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Lenka Krobotová
Inovace marketingového informačního systému pro VÚVEL Brno
květen 2004Zobrazení závěrečné práce
69.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Petra Krulová
Vliv nákupního prostředí v prodejnách second hand na rozhodování spotřebitele
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
70.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Silvie Křelinová
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka
červenec 2004Zobrazení závěrečné práce
71.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Aleš Kubant
Optimalizace logistických procesů při výrobě strategických dílců ve společnosti Rieter CZ, a.s.
červenec 2004Zobrazení závěrečné práce
72.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Martina Kucinová
Faktory kvality služeb ovlivňující nákupní chování návštěvníka lázeňských destinací
leden 2018Zobrazení závěrečné práce
73.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Bc. František Langer
Řízení vztahů se zákazníky s použitím systému Microsoft Dynamics 365
leden 2019Zobrazení závěrečné práce
74.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Martina Látalová
Zavedení systému CRM ve společnosti ABBAS, a.s.
leden 2012Zobrazení závěrečné práce
75.Závěrečná práce je nekompletníBPAutor: Renata Lepšová
Zavádění norem EU - HACCP do IS potravinářské firmy
leden 2003Zobrazení závěrečné práce
76.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Marcela Lhotská
Analýza marketingového mixu pro firmu RACIO, s.r.o. se zaměřením na komunikační mix
leden 2008Zobrazení závěrečné práce
77.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Marcela Lhotská
Návrh marketingové strategie pro firmu RACIO, s.r.o.
leden 2006Zobrazení závěrečné práce
78.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Filip Lukáš
Návrh podnikatelského záměru pro restaurační zařízení
leden 2004Zobrazení závěrečné práce
79.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Filip Lukáš
Podnikatelský záměr pro restaurační zařízení typu fast food
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
80.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Alicja Łysień
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu polskými turisty
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
81.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lenka Machová
Vybrané aspekty marketingu sportovních organizací
leden 2015Zobrazení závěrečné práce
82.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Vít Marada
Návrh marketingové strategie pro firmu Advance Promotion
červen 2003Zobrazení závěrečné práce
83.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Petra Martinková, DiS.
Návrh marketingové strategie pro firmu Velvet
leden 2012Zobrazení závěrečné práce
84.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Kateřina Matějková
Návrh marketingové kampaně pro Knihovnu Jiřího Mahena v Brně
květen 2014Zobrazení závěrečné práce
85.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Veronika Matějková
Chování spotřebitele na trhu s vínem v České republice
leden 2020Zobrazení závěrečné práce
86.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Pavlína Matoušková
Marketingová strategie firmy ZDAR, a.s.
květen 2012Zobrazení závěrečné práce
87.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Klára Menšíková
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
88.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Dennis Michna
Využití rozšířené reality pro potřeby marketingu
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
89.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Martin Mosler
Možnosti využití nástrojů e-marketingu při rozhodování spotřebitele o výběru ubytování v turistických destinacích
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
90.Závěrečná práce je nekompletníBPAutor: Pavel Mrhálek
Návrh komunikační strategie pro XY
duben 2003Zobrazení závěrečné práce
91.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. David Mrkos
Vliv marketingových aktivit společnosti Banador, s.r.o. na prodej vybraných kamnářských výrobků
květen 2013Zobrazení závěrečné práce
92.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Zdeněk Müller
Webové stránky jako jeden ze základních prostředků marketingové komunikace \\v oblasti pořádání atletických akcí
duben 2013Zobrazení závěrečné práce
93.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jan Navrátil
Marketingové aktivity politických stran
leden 2014Zobrazení závěrečné práce
94.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Jan Navrátil
Politický marketing v České republice se zaměřením na zvolenou politickou stranu
květen 2011Zobrazení závěrečné práce
95.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Lada Nejčevová
Realizace a vyhodnocení komunikační kampaně \\společnosti D.A.N. production, s.r.o.
květen 2011Zobrazení závěrečné práce
96.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Martin Němec
Analýza maloobchodních aktivit společnosti Genagro Říčany, a.s
leden 2009Zobrazení závěrečné práce
97.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Radek Nováček
Analýza vybraných prvků komunikační strategie společnosti Veletrhy Brno, a.s.
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
98.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Radek Nováček
Zhodnocení významu veletržních akci v rámci komunikační strategie firmy
květen 2004Zobrazení závěrečné práce
99.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jakub Novák
Možnosti využití e-marketingu při prodeji vína v internetových obchodech
květen 2015Zobrazení závěrečné práce
100.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Michal Olbert
Analýza společnosti McDonald's s provedením mystery shoppingu
květen 2009Zobrazení závěrečné práce
101.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Bc. Michal Olbert
Zhodnocení vývoje trhu slevových portálů a agregátorů v České republice
květen 2014Zobrazení závěrečné práce
102.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Martina Ondrouchová, Ph.D.
Analýza komunikační politiky firmy Mary Kay, s.r.o.
květen 2003Zobrazení závěrečné práce
103.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Pavel Otevřel
Návrh marketingové strategie pro firmu Urbania
duben 2003Zobrazení závěrečné práce
104.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jana Palacká
Designing Marketing Strategy for the Private Hotel High School
leden 2011Zobrazení závěrečné práce
105.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Tomáš Parolek
Využití marketingových nástrojů pro potřeby středních škol s všeobecnou formou výuky
květen 2015Zobrazení závěrečné práce
106.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lenka Pasečná
Návrh marketingové strategie pro NAVOS, a. s.
duben 2004Zobrazení závěrečné práce
107.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Roman Pasch
Využitie nástrojov online marketingu na trhu zlavových portálov
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
108.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Kristýna Pastorková
Faktory kvality služeb ve vinařské destinaci z pohledu poptávky
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
109.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Blanka Pavlíková
Analýza bankovního trhu se zaměřením na studentské účty
leden 2008Zobrazení závěrečné práce
110.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jaroslav Petran
Návrh marketingové strategie pro firmu NKT, a.s. s využitím CRM
červenec 2004Zobrazení závěrečné práce
111.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Viktorie Petříková
Environmental quality related to economic growth: meta-analysis of environmental Kuznets curve hypothesis
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
112.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Zuzana Plešingerová
Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s.
duben 2006Zobrazení závěrečné práce
113.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Zuzana Plešingerová
Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce
květen 2008Zobrazení závěrečné práce
114.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Marcela Poláčková
Návrh marketingové strategie pro realitní kancelář Nemovitosti, s.r.o.
duben 2004Zobrazení závěrečné práce
115.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Kristýna Popelková
Analýza marketingového mixu pro firmu T-mobile se zaměřením na komunikační mix
květen 2009Zobrazení závěrečné práce
116.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Bc. Kristýna Popelková
Návrh marketingové strategie pro agenturu Music centrum
květen 2014Zobrazení závěrečné práce
117.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Bc. Kristýna Popelková
Návrh marketingové strategie pro agenturu Music centrum
leden 2012Zobrazení závěrečné práce
118.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Ondřej Pospíšil
Posouzení vlivu jednotlivých marketingových prvků\\ pro návrh komunikační strategie hotelu Albellus
květen 2011Zobrazení závěrečné práce
119.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Mgr. Veronika Pospíšilová
Návrh komunikační strategie pro personální agenturu Advantage Consulting, s.r.o.
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
120.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Bc. Tereza Prostřední
The Influence of Social Media on Consumers Dining Decisions in the Selected EU Countries
leden 2015Zobrazení závěrečné práce
121.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Bc. Martin Prvý
Návrh marketingové strategie pro firmu ABC s.r.o.
květen 2008Zobrazení závěrečné práce
122.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Michala Rohanová
Obchodování na Plodinové burze Brno s vybranou komoditou
duben 2003Zobrazení závěrečné práce
123.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Kateryna Samsonova
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu ukrajinskými turisty
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
124.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Zdeněk Santler
Formulace marketingové strategie společnosti Santia pro oblast call center
duben 2003Zobrazení závěrečné práce
125.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Magdaléna Sedláčková
Návrh marketingové strategie pro firmu Walmark pro vstup do EU
duben 2003Zobrazení závěrečné práce
126.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Martina Sedláčková
Analýza komunikační strategie firmy Högl shoe fashion GmbH
leden 2007Zobrazení závěrečné práce
127.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Irena Skokanová
Optimalizace nástrojů online marketingu v malých a středních podnicích působících v sektoru služeb
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
128.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Miroslav Sobocik
Marketingový plán firmy Grand Tailor se zaměřením na problematiku osobního prodeje
leden 2017Zobrazení závěrečné práce
129.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Aneta Sokolová
Analýza marketingového mixu firmy Computer Press,a.s.
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
130.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Aneta Sokolová
Návrh marketingové strategie pro firmu Computer Press,a.s.
květen 2009Zobrazení závěrečné práce
131.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Bc. Oksana Součková
Strategie vstupu českých firem na trh Ruské federace
květen 2014Zobrazení závěrečné práce
132.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Iveta Sovadinová, DiS.
Analýza možností zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ABB s.r.o. \\na trhu v době ekonomické krize
leden 2010Zobrazení závěrečné práce
133.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Tomáš Srneček
Využití marketingových nástrojů podporujících zvýšení internetového prodeje pro vybrané společnosti
květen 2012Zobrazení závěrečné práce
134.Závěrečná práce je nekompletníBPAutor: Pavla Studeníková
Využití workflow a webflow jako účinných nástrojů pro zefektivnění činnosti státní správy
květen 2004Zobrazení závěrečné práce
135.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Eva Šafránková
Public relations Jaroměřické mlékárny, a.s.
leden 2006Zobrazení závěrečné práce
136.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Pavel Šenkýř, Ph.D.
Realizace elektronických distribučních cest pro potřeby cestovní kanceláře
duben 2004Zobrazení závěrečné práce
137.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jitka Šikolová
Návrh komunikační strategie pro hudební festival Hudbou pro UNICEF
květen 2011Zobrazení závěrečné práce
138.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lucie Šindlerová
Faktory kvality služeb ve vybraných horských destinacích z pohledu nabídky
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
139.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Lucie Šindlerová
Faktory kvality služeb v horských turistických destinacích z pohledu poptávky
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
140.Závěrečná práce je rozpracovánaBPAutor: Marek Šíp
Nákupní chování spotřebitele na trhu ve vztahu k nabídce produktů společnosti GZ Digital Media, a.s.
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
141.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Petra Šírková
Analýza konkurenceschopnosti Vydavatelství ZK, s. r. o.
leden 2009Zobrazení závěrečné práce
142.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Bohuslav Šmaha
Analýza implementace Customer Relationship Management v České spořitelně, a.s.
leden 2005Zobrazení závěrečné práce
143.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Kateřina Šmaková
Využití online marketingu internetovými obchody s interiérovým vybavením
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
144.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Olga Štejnarová
The Fair Participation of the Companies Producing the Machines for Agriculture within European Union Market
květen 2014Zobrazení závěrečné práce
145.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Vojtěch Tamáš, Ph.D.
Competitive Advantage of Gocycle International, Ltd.
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
146.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Vojtěch Tamáš, Ph.D.
Marketingový výzkum trhu pro firmu DIGITExpert, s.r.o.
květen 2004Zobrazení závěrečné práce
147.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Emre Tam
The Importance of the Quality Destination Factors for Turkish customers
leden 2018Zobrazení závěrečné práce
148.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Tibor Vališ
Analýza franchisingového systému Maloobchodní sítě BALA, s.r.o.
duben 2004Zobrazení závěrečné práce
149.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Patrik Varholik
Chování spotřebitele na trhu s lyžařským vybavením
květen 2020Zobrazení závěrečné práce
150.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Ivo Ventruba
Analýza aukčních portálů a možností plateb přes internet
květen 2009Zobrazení závěrečné práce
151.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Ivo Ventruba
Marketingová strategie společnosti U Královny Elišky, a.s.
květen 2012Zobrazení závěrečné práce
152.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Mgr. Jan Vlček
Analýza možností webmarketingu se zaměřením na Public Relations pro potřeby Automotodrom Brno
duben 2003Zobrazení závěrečné práce
153.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Petra Vyhnálková
Komunikační strategie personálních agentur zaměřená na cílovou skupinu studentů
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
154.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jarmila Vymazalová
Analýza franchisingového systému společnosti STAVO ARTIKEL, a. s.
duben 2004Zobrazení závěrečné práce
155.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Kateřina Vyskočilová
Analýza marketingového mixu firmy HUDECZEK SERVIS, s.r.o.
květen 2008Zobrazení závěrečné práce
156.Závěrečná práce je rozpracovánaBPAutor: Diana Yeralina
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu v Kazachstánu
květen 2019Zobrazení závěrečné práce

Legenda (otevře/zavře se po kliknutí)
BPBakalářská práce
DPDiplomová práce
DisPDisertační práce
HabPHabilitační práce
RigPRigorózní práce
TzDisPTeze disertační práce
ZpMBAZávěrečná MBA práce
ZPZávěrečná práce
ZPicvZávěrečná práce - Institut celoživotního vzdělávání
ZPzsZávěrečná práce - zahraniční studenti
Závěrečná práce je nekompletníZávěrečná práce je nekompletní
Závěrečná práce nebyla úspěšně obhájenaZávěrečná práce nebyla úspěšně obhájena
Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaZávěrečná práce byla úspěšně obhájena
Závěrečná práce je rozpracovánaZávěrečná práce je rozpracována