Lidé na MENDELU


Na této stránce máte zobrazeny všechny veřejně přístupné údaje o zadané osobě. Některé informace o personálním zařazení a funkcích osoby mohou být skryty.

prof. Dr. Ing. Libor Grega
Identifikační číslo: 1639
Univerzitní e-mail: libor.grega [at] mendelu.cz
 
Akademický pracovník - profesor - Ústav regionální a podnikové ekonomiky (FRRMS)
 
Externí školitel - Ústav podnikové ekonomiky (PEF)

          Projekty     Publikace     
     
Orgány     Vedené práce
     
Konference
     

Základní informace

Základní informace o závěrečné práci

Typ práce: Diplomová práce
Název práce:Vývoj tržního postavení a naalýza preferencí zákazníků taneční školy Balladine
Autor:
Pracoviště:
Ústav regionální a podnikové ekonomiky (FRRMS)
Vedoucí práce: prof. Dr. Ing. Libor Grega
Oponent:
Stav závěrečné práce:
Závěrečná práce byla úspěšně obhájena


Doplňující informace

Následují doplňující informace závěrečné práce. Kliknutím na odkaz s názvem jazyka zvolíte, v jakém jazyce mají být informace zobrazeny.

Jazyk zpracování závěrečné práce:Angličtina

Čeština        Angličtina

Název práce:
Development of market position and analysis of preferences of the Balladine dance school customers
Abstrakt:
The diploma thesis studies the leisure activities market in Brno, namely ballet courses for adult amateurs. The paper explores the main indicators of customer preferences in the Balladine dance school. The main objective of the thesis is to determine which variables would lead to enhancing of market competitiveness, using sub-goals as a pricing, innovation process and quality of service management. The thesis is based on several hypotheses, exploring the preferences of the actual customers of the dance school: their income, dependence of pricing of the courses, quality assessment of the services from the customer's point of view and the ability to innovate the services offered. The hypotheses were evaluated based on information obtained from the questionnaire survey. This information was either processed using simple linear regression, by the least squares method, or presented directly in graphical form. Based on the results, was concluded that for Balladine's customers the most important variable is the quality of the services offered. This was proven not only by the fact that the level of income is not dependent on the willingness to pay. Based on these results, it would be advisable to adjust the pricing policy, extend the offer of packages and target the advertising and promotional materials to emphasize the quality of service.
Klíčová slova:
innovation, , consumer behavior,, pricing,, ballet school,, quality of service management,

Zobrazení a stahování souborů

Pokud chcete zobrazit zadání závěrečné práce, klikněte na ikonu Zobrazit zadání. Ikony Závěrečná práce, Přílohy práce, Posudek vedoucího a Posudek oponenta představují soubory týkající se závěrečné práce, které je možné stáhnout. Budou zobrazeny pouze v případě, že je soubor vložen a zároveň je veřejný.

Části práce s odloženým zveřejněním:

Zadání práce neomezeně

Pokud chcete získat přístup k částem práce s odloženým zveřejněním, kontaktujte uživatele prof. Dr. Ing. Libor Grega.