Lidé na MENDELU


Na této stránce máte zobrazeny všechny veřejně přístupné údaje o zadané osobě. Některé informace o personálním zařazení a funkcích osoby mohou být skryty.

doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Identifikační číslo: 1358
Univerzitní e-mail: jana.turcinkova [at] mendelu.cz
 
Akademická pracovnice - docentka - Ústav marketingu a obchodu (PEF)

Kontakty     Výuka     Závěrečná práce     Projekty     Publikace     
Stáže     Orgány     Další informace     Vedené práce     Konference     

Následující seznam zobrazuje přehled vedených prací na MENDELU.

Pomocí následujícího filtru můžete omezit zobrazované záznamy.

Rok odevzdání:
Typ práce:

Poř.StavTypZávěrečná práceDokdyPodrobnosti
1.Závěrečná práce je odevzdánaDPAutor: Laman Ahmadova
Recommendations for marketing of Azerbaijani wine in Azerbaijan
leden 2019Zobrazení závěrečné práce
2.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Kristina Al Farová
Proposal of marketing strategy for multimedia production companies
duben 2013Zobrazení závěrečné práce
3.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Fidan Aliyeva
Proposal of marketing campaign for students in Azerbaijan to study at FBE MENDELU in Brno
leden 2018Zobrazení závěrečné práce
4.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Matěj Ballo
Factors contributing to increased number of iOS app downloads
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
5.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Matěj Ballo
Product Placement in Music Videos in Respect of the Generation Y in the Czech Republic
prosinec 2015Zobrazení závěrečné práce
6.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Michal Bartůněk
Návrh marketingového projektu pro ZOO Brno
duben 2012Zobrazení závěrečné práce
7.Závěrečná práce je rozpracovánaDisPAutor: Christina Astrid Wiltrud Bauer
Product Deletion Process in German Mechanical Engineering Companies
listopad 2019Zobrazení závěrečné práce
8.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Anita Beránková
Marketing mix of the company Autosklo ROGER, s.r.o. with the emphasis on distribution
duben 2012Zobrazení závěrečné práce
9.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Iva Bernatíková
Osobní branding a jeho význam na začátku profesní kariéry
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
10.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Eva Běťáková
Faktory ovlivňující nákupní chování náctiletých při nákupu oblečení a elektroniky
květen 2008Zobrazení závěrečné práce
11.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Michaela Birnbaumová
Příspěvek k analýze nákupního chování domácností v ČR
květen 2008Zobrazení závěrečné práce
12.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Robert Blažek
Analýza marketingového mixu Pivovaru Janáček a.s
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
13.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Denis Bolješik
Správanie domácností pri spracovaní ovocia v oblasti mimotržnej produkcie a identifikácia podnikateľských príležitostí
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
14.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Marion Bonnabeau
Typology of sports market with emphasis on horse sector: Example of Czech warm blood horses export to France
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
15.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Nina Bouzková
Analýza faktorů ovlivňujících rozhodování spotřebitele při nákupu balených vod
leden 2007Zobrazení závěrečné práce
16.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Nina Bouzková
Vliv vybraných faktorů na rozhodování spotřebitele při nákupu \\nealkoholických nápojů
duben 2009Zobrazení závěrečné práce
17.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Katarína Brokešová
Role predajného personálu pri budovaní vzťahu zákazníkov k vybraným typom predajní
duben 2014Zobrazení závěrečné práce
18.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Radek Brumovský
Motivace domácností ke zvýšení úspor energií
prosinec 2015Zobrazení závěrečné práce
19.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Jana Brychtová
Nákupní a spotřební chování mužů
duben 2008Zobrazení závěrečné práce
20.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jana Brychtová
Nákupní chování mužů a žen v ČR - vybrané aspekty
duben 2011Zobrazení závěrečné práce
21.Závěrečná práce je nekompletníBPAutor: Mgr. Tereza Bubeníčková
název práce
leden 2009Zobrazení závěrečné práce
22.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Michal Bureš
Rozdílné preference čokolád na trzích střední Evropy
prosinec 2016Zobrazení závěrečné práce
23.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jakub Bůšek
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
24.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Bohdana Čechová
Analýza účasti společnosti Škoda Auto na veletrhu Autosalon Brno 2005
červen 2005Zobrazení závěrečné práce
25.Závěrečná práce je rozpracovánaDisPAutor: Ing. Kamila Čermáková
Chování českého spotřebitele na trhu s biopotravinami
srpen 2017Zobrazení závěrečné práce
26.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lucie Čermáková
International comparison of healthy lifestyle perception and its impact on consumer behavior
prosinec 2009Zobrazení závěrečné práce
27.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Andrea Čuchranová
Nákupné správanie tehotných žien na trhu s potravinami na Slovensku
květen 2020Zobrazení závěrečné práce
28.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Marcela Daňková
Kulturní aktivity obce Dolní Němčí
duben 2010Zobrazení závěrečné práce
29.Závěrečná práce je odevzdánaBPAutor: Nicola Tamira de Ceita
Recommendation to Mendel university on how to attract Angolan students
leden 2020Zobrazení závěrečné práce
30.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Eva Doležalová
Návrh marketingových strategií pro společnost L. P. Elektro s.r.o.
duben 2009Zobrazení závěrečné práce
31.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Jana Dostálová
Analýza produktu cestovní agentury BENEFIT Team s.r.o.
leden 2006Zobrazení závěrečné práce
32.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDisPAutor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y
srpen 2017Zobrazení závěrečné práce
33.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Petr Dřímal
Marketingová doporučení pro hotel Cestovní kanceláře - SPORT s.r.o. s důrazem na produktovou a propagační politiku
květen 2014Zobrazení závěrečné práce
34.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Eva Dudíková
Faktory určující oblíbenost prodejny u zákazníka
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
35.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. et Ing. Kateřina Dvořáková
Návrh marketingového plánu firmy Foto DS
duben 2011Zobrazení závěrečné práce
36.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Elshames Elghawi
Consumer behaviour on the market with meat in Libya
květen 2015Zobrazení závěrečné práce
37.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Patrik Eliáš
Návrh event marketingových aktivit pro Vinařství Tomčala
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
38.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Irena Fiedlerová
Public relations JE Dukovany a jeho působení na obyvatelstvo okolních obcí
květen 2004Zobrazení závěrečné práce
39.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Irena Fiedlerová
Srovnání public relations JE Dukovany a výrobního družstva a jeho působení na obyvatelstvo okolí
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
40.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Tereza Fogašová
Zákaznické problémy při nákupech oděvů v kamenných prodejnách v České republice
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
41.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
Návrh strategie udržení postavení české firmy na německém trhu
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
42.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jan Fric
Zavedení piva obohaceného o opuncii na český trh
květen 2010Zobrazení závěrečné práce
43.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. David Frýdl
Nákupní chování domácností v oblasti rychloobrátkového zboží
leden 2019Zobrazení závěrečné práce
44.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Pavla Frydrychová
Analýza vybraných aspektů nákupního chování spotřebitelů na vánoční svátky v České republice
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
45.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Martin Gregar
Stavební kutilové jako zákazníci
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
46.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. David Gueudin
Analysis of Citroen ČR marketing and launch of C4 Picasso
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
47.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Shadrach Kwasi Amankwatia Gyimah
Image of Brno among foreigners living in South Moravia
leden 2018Zobrazení závěrečné práce
48.Závěrečná práce je rozpracovánaDisPAutor: Ing. Peter Habánek
Firemná podpora športových subjektov a jej vplyv na zákaznícke preferencie
srpen 2021Zobrazení závěrečné práce
49.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Hana Hajduchová
Farmářské prodejny v Brně a jejich zákazníci
leden 2015Zobrazení závěrečné práce
50.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lenka Hamajová
Marketingové odporučenia pre riešenie plytvania potravinami v Juhomoravskom kraji
duben 2017Zobrazení závěrečné práce
51.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Vít Hanák
Marketingová doporučení pro prodejce masných výrobků a uzenin v České republice
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
52.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Petr Handlíř
Návrh a realizace strategie propagace Megatestu na Facebooku
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
53.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Eva Hanusová
Analýza uživatelů mobilních telefonů ve věkové kategorii 12 až 26 let
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
54.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Eva Hanusová
Osobní prodej jako součást marketingové komunikace
červenec 2004Zobrazení závěrečné práce
55.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Olga Hanusová
Analýza rozhodování spotřebitele o pořízení životního pojištění
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
56.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Olga Hanusová
Sponzoring jako komunikační nástroj firem
leden 2005Zobrazení závěrečné práce
57.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Marta Havránková
Návrh PR aktivit verejných vysokých škôl voči partnerským zahraničným inštitúciam
duben 2014Zobrazení závěrečné práce
58.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Hana Holasová
Chování spotřebitelů na trhu s oblečením pro děti do 3 let
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
59.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Filip Horáček, Ph.D.
Analýza potenciální zákazníků obchodního řetězce Lidl Česká republika, v.o.s.
leden 2006Zobrazení závěrečné práce
60.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Filip Horáček, Ph.D.
Efektivní účast firmy na veletrhu
červen 2003Zobrazení závěrečné práce
61.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Barbora Hořavová
Analýza reklamy na přípravky kloubní výživy
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
62.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Petr Hostička
Návrh obchodní strategie pro prodejce a provozovatele nevýherních zábavních automatů
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
63.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Ing. Petr Hostička
Online komunikace českých vysokých škol s uchazeči a studenty
prosinec 2016Zobrazení závěrečné práce
64.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Tomáš Hrazdil
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy a návrh marketingové strategie
duben 2008Zobrazení závěrečné práce
65.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Tomáš Hrazdil
Marketingový průzkum chování zákazníků firmy Rudorfer CZ, s. r. o.
leden 2006Zobrazení závěrečné práce
66.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Barbora Hrůzová
Návrhy opatření pro zvýšení návštěvnosti sportovních akcí
prosinec 2015Zobrazení závěrečné práce
67.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jitka Hublová
Spotřebitelé a bezobalové prodejny
prosinec 2018Zobrazení závěrečné práce
68.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Iveta Chládková
Nákupní chování nastávajících maminek na trhu s rychloobrátkovým zbožím v ČR
květen 2020Zobrazení závěrečné práce
69.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Bc. Rudolf Chmelař
Marketing recommendations for better competitiveness of the company D&A Jeans
duben 2012Zobrazení závěrečné práce
70.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Rudolf Chmelař
Purchases of new products and getting rid of the old ones
duben 2009Zobrazení závěrečné práce
71.Závěrečná práce je nekompletníBPAutor: Michal Chodák
Zadejte název práce
leden 2007Zobrazení závěrečné práce
72.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Jiří Ilčík
Faktory ovlivňující studenty při výběru domovské banky
duben 2010Zobrazení závěrečné práce
73.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Aneta Ingrová
Nákupní chování pohybově handicapovaných osob v Brně
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
74.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Dana Jamborová
Analýza vnímání a očekávání na kvalitu výrobků u zákazníků
duben 2009Zobrazení závěrečné práce
75.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Michal Jankovič
Návrh plánu marketingovej komunikácie š.p. Diamant Dudince pre sezónu 2015/2016
květen 2015Zobrazení závěrečné práce
76.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Sabina Jánošíková
Návrh doporučení pro rozvoj restauračních služeb ve vybraném regionu
prosinec 2015Zobrazení závěrečné práce
77.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jana Jurnečková
E-mail marketing
duben 2014Zobrazení závěrečné práce
78.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Fang Juřicová Yu
Soya Products on the Market of Czech Republic
prosinec 2012Zobrazení závěrečné práce
79.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Bc. Romana Kakáčová
Corporate identity
leden 2006Zobrazení závěrečné práce
80.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Romana Kakáčová
Průzkum spokojenosti zákazníků u společnosti EUREST
leden 2004Zobrazení závěrečné práce
81.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Jan Kalmus
Analýza chování spotřebitelů při výběru místa bydlení
duben 2009Zobrazení závěrečné práce
82.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Bc. Jan Kalmus
Marketingové využití vlivů referenčních skupin a jiných faktorů na formování stravovacích návyků studentů ve věku 12-24 let
duben 2012Zobrazení závěrečné práce
83.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Radek Kalod
Image České republiky ve Španělsku
leden 2005Zobrazení závěrečné práce
84.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Radek Kalod
Nákupní rozhodování spotřebitelů ve věku 50+
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
85.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Magdaléna Katolická
Volný čas vysokoškolských studentů a vybrané faktory, které je ovlivňují
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
86.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Bc. Magdaléna Koňařová
ROPO efekt na trhu s oblečením v ČR
prosinec 2018Zobrazení závěrečné práce
87.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Bc. Jana Konečná
Chování spotřebitelů na trhu s osivem pro maloodběratele
květen 2018Zobrazení závěrečné práce
88.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Petra Kostelková
Nákupní chování studentů na trhu potravin
únor 2007Zobrazení závěrečné práce
89.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lucie Kotasová
Chování spotřebitelů na trhu s produkty pro vybraná domácí zvířata
duben 2014Zobrazení závěrečné práce
90.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Hana Koudelková
Analýza preferencí stravování u mužů a žen
duben 2009Zobrazení závěrečné práce
91.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Hana Koudelková
Analýza spotřebitelského chování zákazníků Muzejního sklípku v Boskovicích
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
92.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Kristína Kováčová
Vizuálny merchandising – vplyv vzhľadu exteriéru predajní na ich návštevnosť
květen 2020Zobrazení závěrečné práce
93.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Ivana Kozáková
Využití hudby ve vybraných typech prodejen
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
94.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Monika Krajčová
Adaptívne stratégie propagácie regionálnych potravín na slovenskom trhu
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
95.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Denisa Kramářová
Nákupní chování spotřebitelů se zrakovým hendikepem
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
96.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Denisa Kramářová
Vliv nákupního prostředí při koupi vybraných alkoholických nápojů v prodejnách s potravinami
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
97.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Denisa Krišpínová
Výkladní skříně obchodů s hračkami a jejich vliv na nákupní rozhodovací proces
duben 2017Zobrazení závěrečné práce
98.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Barbora Krňávková
Vliv nákupního prostředí při pořizování spodního prádla
duben 2017Zobrazení závěrečné práce
99.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Adriana Kroupová
Marketingový výzkum trhu vzdělávání zaměstnanců na Moravě
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
100.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Silvie Krutáková
Analýza marketingového prostředí hotelu Maximus Resort s důrazem na nabídku konferenčních služeb
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
101.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Silvie Krutáková
Chování spotřebitele na trhu s oděvními výrobky
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
102.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Nikola Kselíková
Návrh marketingové strategie nakladatelství s důrazem na distribuci a komunikaci
prosinec 2011Zobrazení závěrečné práce
103.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Klára Kšicová
Marketingový audit Integrované střední školy automobilní a návrh strategie
květen 2008Zobrazení závěrečné práce
104.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Klára Kšicová
Věrnostní karty jako nástroj podpory prodeje
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
105.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Klára Kubešová
Role obalu nápoje při nákupním rozhodování spotřebitele
květen 2004Zobrazení závěrečné práce
106.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Martina Kubíková
Návrh nového internetového pracovního portálu
leden 2009Zobrazení závěrečné práce
107.Závěrečná práce je nekompletníBPAutor: Ivana Kučerová
Návrh strategie PR PEF MZLU v Brně pro rok 2008
leden 2008Zobrazení závěrečné práce
108.Závěrečná práce je rozpracovánaBPAutor: Luisa Lasáková
Shopping for clothes from second-hand
květen 2020Zobrazení závěrečné práce
109.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jan Lebeda
Návrh marketingového plánu pro nově vznikající firmu
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
110.Závěrečná práce je nekompletníBPAutor: Adriana Lehoczká
Zadejte název práce.
leden 2007Zobrazení závěrečné práce
111.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Marcela Lechnerová
Marketingové plánování vstupu společnosti ZONER software, s.r.o. \\na zahraniční trhy
duben 2009Zobrazení závěrečné práce
112.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Marcela Lechnerová
Srovnání prvků marketingového mixu u společností zabývajících se prodejem výrobků počítačových sestav v ČR
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
113.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Lucia Letašiová
Vliv vůně na poptávku po občerstvení v Slovenském národním divadle
prosinec 2016Zobrazení závěrečné práce
114.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Thanh Tam Le
Promotion of J. G. Mendel and its benefits for Brno and the South Moravian region
duben 2011Zobrazení závěrečné práce
115.Závěrečná práce je rozpracovánaDisPAutor: Hildegard Liebl
The Application of Brand Love in FMCG Industry with Focus on the Confectionary Market
listopad 2020Zobrazení závěrečné práce
116.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Lenka Linhartová
Nákupní chování spotřebitelů ve věku 12 až 16 let na trhu s oblečením v ČR
duben 2008Zobrazení závěrečné práce
117.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lenka Linhartová
Zakládání společné domácnosti u párů ve věku 18 až 35 let
duben 2011Zobrazení závěrečné práce
118.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Alena Lopaurová
Chování spotřebitele na trhu s produkty pekařské výrobky
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
119.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Alena Lopaurová
Vybrané aspekty chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy, s důrazem na vitamíny a minerály
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
120.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Pavla Macečková
Vliv společenských faktorů na nákup biopotravin
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
121.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Michaela Macková
Finanční aspekty ovlivňující chování finských spotřebitelů při nákupu potravin
duben 2013Zobrazení závěrečné práce
122.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Michaela Macková
Finanční aspekty studia na PEF MENDELU v Brně a jejich vliv na chování studentů
duben 2010Zobrazení závěrečné práce
123.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Sylvie Machová
Analýza vybraných faktorů ovlivňujících online nákupy
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
124.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Tereza Malinová
Chování spotřebitelů na trhu kulturních akcí
květen 2014Zobrazení závěrečné práce
125.Závěrečná práce je rozpracovánaBPAutor: Jawad Malki
Market study for a market entry of a mushing organization in Palestine
květen 2020Zobrazení závěrečné práce
126.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Mária Matečná
Budovanie brand communities
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
127.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Radka Matulová
Analýza rebrandingové kampaně značky Klimatex
květen 2008Zobrazení závěrečné práce
128.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Radka Matulová
Chování spotřebitele na trhu s ovocem a zeleninou
leden 2005Zobrazení závěrečné práce
129.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Lucie Matyášová
Analýza vybraných faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů při nákupu tabákových produktů
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
130.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Eva Mečlová
Návrh kampaně projektu Red Bull 1994 pro společnost Red Bull ČR s.r.o.
prosinec 2011Zobrazení závěrečné práce
131.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Eva Mečlová
Vliv společenských faktorů na nákupní chování studentů vysokých škol
duben 2008Zobrazení závěrečné práce
132.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Hana Melichárková
Průzkum spokojenosti uchazečů personální agentury
leden 2006Zobrazení závěrečné práce
133.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Veronika Měřínská
Analýza nákupního chování spotřebitelů na trhu s ochucenými likéry a vodkami v ČR
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
134.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Veronika Měřínská
Analýza stravovacích navyků u spotřebitelů ve věku 35--54 let v ČR
duben 2009Zobrazení závěrečné práce
135.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Michaela Miková
Analýza vybraných faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů při poptávce po službách solárních studií
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
136.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Jan Mikulášek
Market with souvenirs in Brno
prosinec 2013Zobrazení závěrečné práce
137.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Zdeňka Mindlová
Nákupní chování žáků II. stupně ZŠ a vliv společenských faktorů
duben 2008Zobrazení závěrečné práce
138.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Zdeňka Mindlová
Návrh, realizace a zhodnocení kampaně pro zakázku firmy Marketingová kancelář.cz
prosinec 2010Zobrazení závěrečné práce
139.Závěrečná práce je odevzdánaBPAutor: Regina Mingazova
Recommendations to companies on the Russian market of online services based on the practical study of the Yandex company
prosinec 2019Zobrazení závěrečné práce
140.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Klára Mitysková
Audit online visibility
duben 2013Zobrazení závěrečné práce
141.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jiří Moisidis
Impact of reference groups on teenagers' buying process of clothing
duben 2011Zobrazení závěrečné práce
142.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Paulína Mokošová
Vnímání a očekávání spotřebitelů na kvalitu potravin
duben 2011Zobrazení závěrečné práce
143.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Mária Moravčíková
Personálny marketing IT spoločností v online prostredí a na sociálnych sieťach
leden 2018Zobrazení závěrečné práce
144.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Roman Müller
Chování spotřebitele na trhu telekomunikačních a poštovních služeb
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
145.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jana Musilová
Chování spotřebitele na trhu s lihovinami v ČR
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
146.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Tomáš Netopil
Analýza chování spotřebitelů při vybavování interiéru svého obydlí
duben 2009Zobrazení závěrečné práce
147.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Tomáš Netopil
Nákup potravin a výběr prodejny
duben 2012Zobrazení závěrečné práce
148.Závěrečná práce je nekompletníDisPAutor: Ing. Tomáš Netopil
Návrh doporučení pro diferenciaci prodejen potravin v ČR
září 2015Zobrazení závěrečné práce
149.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lenka Nohavicová
Nákupní chování seniorů na maloobchodním trhu s potravinami
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
150.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Ivo Novák
Marketingový mix společnosti AutoCont CZ
leden 2004Zobrazení závěrečné práce
151.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Jan Novák
Analýza a návrh marketingové strategie časopisu DIGIfoto
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
152.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jan Novák
Analýza potřeb zákazníků outdoorových tréninků
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
153.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Renata Nováková
Inovace projektu věrnostního systému ve vybrané firmě
duben 2008Zobrazení závěrečné práce
154.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Irena Oličová
Rozhodování spotřebitele při výběru restauračního zařízení v Brně
duben 2013Zobrazení závěrečné práce
155.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Klára Ondrášková
Audit public relations Českého rozhlasu
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
156.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Klára Ondrášková
Chování posluchačů na trhu rozhlasových stanic
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
157.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Klára Ondroušková
Chování spotřebitele na trhu kávy a čaje v ČR
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
158.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Klára Ondroušková
Věrnost zákazníka a vybrané faktory, které ji ovlivňují
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
159.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Martina Ondroušková
Nákupní chování spotřebitelů na trhu se sladkovodními rybami
prosinec 2018Zobrazení závěrečné práce
160.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Michaela Ostrovská
Nákupní chování obyvatel na trhu nekonfekčních velikostí oděvů a obuvi
prosinec 2009Zobrazení závěrečné práce
161.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Andrea Packová
Návštěvnost kin a faktory, které ji ovlivňují
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
162.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Veronika Palkechová
Vnímání značky firmy Gumotex, a.s. v České republice
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
163.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Jana Pavelková
Interní image vysokých škol ekonomického zaměření a její vliv na zájem nových uchazečů o studium
leden 2020Zobrazení závěrečné práce
164.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lenka Pavézková
Řešení nedostatku finančních prostředků v různých typech domácností v ČR
prosinec 2015Zobrazení závěrečné práce
165.Závěrečná práce je nekompletníDisPAutor: Mgr. Ladislav Pavlík
Vybrané nástroje komunikační strategie firmy
září 2016Zobrazení závěrečné práce
166.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Tomáš Petr
Internetový marketing ve společnosti VEMA, a.s.
duben 2010Zobrazení závěrečné práce
167.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Tomáš Petr
Návrh marketingové strategie -- nutriční software
leden 2008Zobrazení závěrečné práce
168.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Olga Petříková
Marketingový audit firmy Jitka a.s.
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
169.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Martina Pichová
Výlohy obchodů s oděvy
duben 2017Zobrazení závěrečné práce
170.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Bc. Ing. Marta Pisarská
Analýza chování spotřebitelů ve věku 19 až 30 let v oblasti trávení volného času
duben 2008Zobrazení závěrečné práce
171.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Andrea Pisingerová
Návrh segmentace spotřebitelů a komunikační strategie inkontinenčních pomůcek v České republice
prosinec 2010Zobrazení závěrečné práce
172.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Andrea Pisingerová
Podpora prodeje a její vliv na chování spotřebitele při nákupu vybraných produktů
duben 2008Zobrazení závěrečné práce
173.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Veronika Planetová
Identifikace potřeb zákazníků společnosti INVOS s.r.o.
květen 2011Zobrazení závěrečné práce
174.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Hana Pokorná
Promotion of Research and Development by Means of Cluster Brand Building
prosinec 2016Zobrazení závěrečné práce
175.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Martina Pospíchalová
Analýza nákupního chování na oděvním trhu u spotřebitelů ve věku 18 až 30 let
duben 2008Zobrazení závěrečné práce
176.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Martina Pospíchalová
Formování stravovacích návyků a možnosti jejich ovlivňování
duben 2010Zobrazení závěrečné práce
177.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Veronika Pospíšková
Návrh strategie komunikace s potenciáními studenty pro PR oddělení PEF Mendelovy univerzity v Brně
prosinec 2009Zobrazení závěrečné práce
178.Závěrečná práce je rozpracovánaBPAutor: Dominika Praunspergrová
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
květen 2020Zobrazení závěrečné práce
179.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Vojtěch Pulec
Content marketing a jeho využití v marketingu sportovních služeb
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
180.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Alžběta Raziková
Chování spotřebitele na trhu s čokoládou a čokoládovými produkty
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
181.Závěrečná práce je rozpracovánaDisPAutor: Anja Recke
Podpora malých a středních podnikatelů státem v ČR
listopad 2018Zobrazení závěrečné práce
182.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Denisa Rečičárová
Vliv nákupního prostředí prodejen s potravinami na zákazníky v seniorském věku
duben 2017Zobrazení závěrečné práce
183.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Magda Rúčková
Trh produktů fair trade v ČR
prosinec 2011Zobrazení závěrečné práce
184.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Ivana Rusková
Vliv rodičů na nákupní chování středoškoláků ve věkové skupině 15--19 let v porovnání se skupinou spotřebitelů ve věku 20--26 let
leden 2009Zobrazení závěrečné práce
185.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Hana Řezáčová
Chování zákazníků na trhu sportovního vybavení a oblečení v ČR
duben 2013Zobrazení závěrečné práce
186.Závěrečná práce je odevzdánaBPAutor: Abdul Wahab Saakwa
Personal branding and international students in Brno
prosinec 2018Zobrazení závěrečné práce
187.Závěrečná práce je rozpracovánaDisPAutor: Mikhail Serebriannikov
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
srpen 2019Zobrazení závěrečné práce
188.Závěrečná práce je rozpracovánaDPAutor: Bc. Eva Schneiderová
Chování spotřebitelů na trhu s výběrovou kávou
květen 2020Zobrazení závěrečné práce
189.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Dana Skálová
Nákupní chování spotřebitelů ve věku 18 až 26 let na trhu s časopisy v ČR
květen 2008Zobrazení závěrečné práce
190.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Dana Skálová
Návrh segmentace potenciálních zákazníků produktů firmy Inkospor
duben 2010Zobrazení závěrečné práce
191.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Bc. Petr Smékal
Zavádění systému CRM
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
192.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jana Sochorová
Chování spotřebitelů na trhu lékáren v ČR
květen 2014Zobrazení závěrečné práce
193.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Jana Sochorová
Návrh kampaně na ovlivnění preferencí v poptávce na trhu B-2-B
duben 2011Zobrazení závěrečné práce
194.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Martin Souček, Ph.D.
Corporate identity
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
195.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Martin Souček, Ph.D.
Marketingový výzkum "Značka a její působení na spotřebitele" s využitím výpočetní techniky
květen 2004Zobrazení závěrečné práce
196.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Marika Stöhrová
Vizuální merchandising a dispoziční řešení malých prodejen s potravinami na Jižní Moravě
duben 2014Zobrazení závěrečné práce
197.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Kateřina Stuchlíková
Marketingový výzkum prodeje froté produktů firmy VEBA, a. s.
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
198.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Kateřina Stuchlíková
Preference spotřebitelů froté produktů
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
199.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Kristýna Svobodová
Analysis of Marketing Activities of Wiesner Hager Project spol. s r. o.
květen 2008Zobrazení závěrečné práce
200.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Bc. Kristýna Svobodová
Product Placement Applications in the Czech Republic
duben 2011Zobrazení závěrečné práce
201.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. MgA. Veronika Svobodová
Analýza marketingu Národního divadla v Brně
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
202.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Ing. MgA. Veronika Svobodová
Analýza marketingu Národního divadla v Brně
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
203.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Petra Ševčíková
Návrh marketingového plánu pro vybraný podnikatelský subjekt
duben 2009Zobrazení závěrečné práce
204.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Veronika Ševelová
Návrh segmentace posluchačů na českém trhu rozhlasových stanic
prosinec 2015Zobrazení závěrečné práce
205.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Daniela Šilhanová
Rozhodovací procesy spotřebitelů při poptávce po spotřebitelských úvěrech
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
206.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Daniela Šilhanová
Vnímání vybraných bankovních poplatků spotřebiteli
květen 2009Zobrazení závěrečné práce
207.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Eliška Škvařilová
Marketing recommendations for Czech companies exporting healthy food products into a selected country of SEM
leden 2018Zobrazení závěrečné práce
208.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jitka Štenclová
Analýza stravovacích návyků obyvatel ČR ve věku 18 až 34 let
duben 2010Zobrazení závěrečné práce
209.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Ilona Šubová
Analýza chování spotřebitelů na trhu se sýry v ČR
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
210.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Marek Švábeník
Návrh marketingové strategie dalšího využití stavebních odpadů
únor 2007Zobrazení závěrečné práce
211.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. David Tlach
Analýza motivačních faktorů pracovníků
leden 2005Zobrazení závěrečné práce
212.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Kateřina Tomišková, DiS.
Analýza marketingového prostředí Východočeského divadla Pardubice a návrh strategie
leden 2008Zobrazení závěrečné práce
213.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Kateřina Tomišková, DiS.
Příležitosti tržního rozvoje produktu BLUE|INFO společnosti DEEP VISION s.r.o.
duben 2010Zobrazení závěrečné práce
214.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Lenka Tulajová
Analýza nákupního chování spotřebitelů ve středním a starším věku
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
215.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Lenka Tulajová
Analýza změn chování spotřebitelů po odchodu do důchodu
duben 2008Zobrazení závěrečné práce
216.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Tereza Uhlířová
Svátky a další motivy využívané v merchandisingu v průběhu roku a jejich vliv na spotřebitele
květen 2016Zobrazení závěrečné práce
217.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Decision-making Process of Households - Division of Roles
květen 2007Zobrazení závěrečné práce
218.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Získávání nových zákazníků
červen 2004Zobrazení závěrečné práce
219.Závěrečná práce je nekompletníDPAutor: Mgr. Hana Urbánková, DiS.
Návrh reklamní kampaně sportovního centra Gustava Frištenského v Olomouci
duben 2012Zobrazení závěrečné práce
220.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Petra Urbánková
Doporučení pro zvýšení návštěvnosti Lázní Luhačovice, a.s.
květen 2017Zobrazení závěrečné práce
221.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Barbora Valenčíková
Essentials a city needs to provide for a satisfied visitor
květen 2015Zobrazení závěrečné práce
222.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Barbora Valenčíková
Rozhodování spotřebitele při nákupu pekárenských výrobků
květen 2012Zobrazení závěrečné práce
223.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Andrea Valová
Návrh marketingových strategií ekonomického subjektu podnikajícího na průmyslových trzích
únor 2007Zobrazení závěrečné práce
224.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDisPAutor: Mgr. Steven Van Wichelen, Ph.D.
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior
červenec 2016Zobrazení závěrečné práce
225.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Michaela Vaszilová
Faktory ovlivňující věrnost zákazníků u vybraného podnikatelského subjektu
duben 2008Zobrazení závěrečné práce
226.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Michaela Vaszilová
Stravovací návyky studentů v ČR a jejich důsledky na marketing potravin
prosinec 2010Zobrazení závěrečné práce
227.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jana Večeřová
Chování spotřebitelů při nákupu hudby v ČR
prosinec 2014Zobrazení závěrečné práce
228.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Tomáš Vejvoda
Reklama ve firmě Andaseb s.r.o.
květen 2006Zobrazení závěrečné práce
229.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Veronika Velecká
Chování spotřebitelů při organizaci svatby a marketingová doporučení pro subjekty působící v tomto odvětví
prosinec 2013Zobrazení závěrečné práce
230.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Barbora Víchová
Návrh marketingové strategie pro společnost Skysport, s.r.o. pro sezónu 2011
duben 2011Zobrazení závěrečné práce
231.Závěrečná práce je nekompletníBPAutor: Filip Vítek
Faktory ovlivňující návštěvnost sportovních akcí
prosinec 2009Zobrazení závěrečné práce
232.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Tereza Vlčková
Merchandising regionálních potravin v Jihomoravském kraji
prosinec 2011Zobrazení závěrečné práce
233.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Alžběta Vodičková
Návrh komunikační strategie prostřednictvím Pintrestu pro vybranou firmu
prosinec 2014Zobrazení závěrečné práce
234.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Markéta Volavá
Chování spotřebitele na trhu s bytovými doplňky
duben 2014Zobrazení závěrečné práce
235.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Ivo Vondrášek
Maloobchodní podnikání a marketingová doporučení pro prodejny potravin v malých obcích
duben 2014Zobrazení závěrečné práce
236.Závěrečná práce je odevzdánaBPAutor: Wei Wei
Proposal of recommendations to Brno universities on how to attract Chinese students
květen 2019Zobrazení závěrečné práce
237.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Dita Zajíčková-Hanusová
Analýza faktorů ovlivňujících návštěvnost veletrhů
květen 2005Zobrazení závěrečné práce
238.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Dita Zajíčková-Hanusová
Postavení veletrhů v komunikačním mixu firem
červen 2003Zobrazení závěrečné práce
239.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Bc. Radka Zikmundová
Chování spotřebitele na trhu s osobními automobily v ČR
listopad 2005Zobrazení závěrečné práce
240.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaBPAutor: Ing. Martina Zrotalová
Analýza chování spotřebitelů na trhu s knihami v ČR
duben 2008Zobrazení závěrečné práce
241.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Martina Zrotalová
Návrh marketingových opatření pro ZOO Brno
duben 2011Zobrazení závěrečné práce
242.Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaDPAutor: Ing. Jana Žujová
Studenti jako cílová skupina jazykových škol
květen 2014Zobrazení závěrečné práce

Legenda (otevře/zavře se po kliknutí)
BPBakalářská práce
DPDiplomová práce
DisPDisertační práce
HabPHabilitační práce
RigPRigorózní práce
TzDisPTeze disertační práce
ZpMBAZávěrečná MBA práce
ZPZávěrečná práce
ZPicvZávěrečná práce - Institut celoživotního vzdělávání
ZPzsZávěrečná práce - zahraniční studenti
Závěrečná práce je nekompletníZávěrečná práce je nekompletní
Závěrečná práce nebyla úspěšně obhájenaZávěrečná práce nebyla úspěšně obhájena
Závěrečná práce byla úspěšně obhájenaZávěrečná práce byla úspěšně obhájena
Závěrečná práce je odevzdánaZávěrečná práce je odevzdána
Závěrečná práce je rozpracovánaZávěrečná práce je rozpracována