Frequently asked questions


The application displays the frequently asked questions. (FAQ = Frequently Asked Questions).

Přihlašování do informačního systému
     
     
 
Elektronické přihlášky
     
Svítí červený vykřičník u položky "Známky za střední školu" nebo u položky "Nemám potvrzené doručení přihlášky" či "Platba", co dělat?
     
 
Frequently Asked Questions about the Faculty of Agronomy
     Rád bych si odebral volitelný předmět, který mám nyní zapsaný v UIS, ale který již nechci studovat. Mám nějakou možnost?
     Jak mohu opakovat neúspěšně splněný předmět už v následujícím semestru? Je řešením konzultační forma studia předmětu?
     
     
     
     
Pokud vyčerpám kreditní poukázky v registracích a nezapíšu si všechny vybrané předměty v zápisech, vrátí se mi část poukázek zpět?
     
Kreditní poukázky ve studiu, význam, přidělování a odebírání?
     
     
     
     
Co má student dělat při ztrátě nebo zničení ISIC (karty studenta)? A co v případě nečitelnosti karty?
     Where can I find information on state tests, graduation and deadlines
     

www.af.mendelu.cz/en/25653-studies

     What must I do to successfully inserted into the UIS Thesis?
     
     Jak mám podat žádost o přezkoumání rozhodnutí, tedy odvolání k děkanovi AF.
     
 
Často kladené otázky na Provozně ekonomické fakultě
     
 
Správa účtů na univerzitě
     
     
Proč mám účet tam a tam?
     
     Přijdu o přístup do UIS současně s odebráním účtu?
     
     
     
     
 
Elektronický podpis
     
Jaký je rozdíl mezi digitálním a elektronickým podpisem?
     
     
     
Můžu importovat vlastní certifikát a soukromý klíč pro vytváření elektronického podpisu?
     Co je to CRL a k čemu slouží?
     
     
Proč je pro nově generovaný certifikát potřeba další heslo?
     Aplikace mě u příchozí zprávy hlásí, že elektronický podpis není platný, protože nelze nalézt certifikát odesílatele nebo certifikační autority. Co mám dělat?
     
     
 
Centrální univerzitní doména MENDELU
     
     
     Jenže v aplikaci správa účtů mám těch účtů několik, který z nich patří k centrální univerzitní doméně?
     
     
Mám problémy se svým profilem, co s tím můžu dělat?