Často kladené otázky


Aplikácia zobrazuje najčastejšie kladené otázky. (FAQ = Frequently Asked Questions).

Přihlašování do informačního systému
     
     
Kdo je to systémový integrátor (SIF)?
 
Elektronické přihlášky
     Svítí červený vykřičník u položky "Známky za střední školu" nebo u položky "Nemám potvrzené doručení přihlášky" či "Platba", co dělat?
     
 
Časté dotazy na Agronomické fakultě
     
Rád bych si odebral volitelný předmět, který mám nyní zapsaný v UIS, ale který již nechci studovat. Mám nějakou možnost?
     
     Jak je to s náhradou povinného předmětu ze studijních plánů AF, který se již nevyučuje?
     
     
     
     
     
     
     
Jak se připojit k WiFi síti Eduroam na MENDELU ze svého notebooku nebo mobilu?
     
Co má student dělat při ztrátě nebo zničení ISIC (karty studenta)? A co v případě nečitelnosti karty?
     
     Co musím udělat pro úspěšné vložení závěrečné práce do UIS?
     Kdy a jak se řeší žádost nebo výplata stipendií (prospěchová, sociální i ubytovací) na fakultě?
     Jak mám podat žádost o přezkoumání rozhodnutí, tedy odvolání k děkanovi AF.
     
 
Často kladené otázky na Provozně ekonomické fakultě
     
 
Správa účtů na univerzitě
     Byl mi zrušen účet ten a ten, proč?
     
     
Kdo pořád ruší mé účty na univerzitě?
     
Přijdu o přístup do UIS současně s odebráním účtu?
     
     
     
     
 
Elektronický podpis
     
     Jak vytvořím elektronický podpis?
     
     Můžu importovat vlastní certifikát a soukromý klíč pro vytváření elektronického podpisu?
     Co je to CRL a k čemu slouží?
     
     Proč je pro nově generovaný certifikát potřeba další heslo?
     Aplikace mě u příchozí zprávy hlásí, že elektronický podpis není platný, protože nelze nalézt certifikát odesílatele nebo certifikační autority. Co mám dělat?
     
Jak poznám, že je příchozí zpráva elektronicky podepsána?
     
 
Centrální univerzitní doména MENDELU
     
Co je to centrální univerzitní doména a co umožňuje?
     
     

Všechny účty, ke kterým máte na univerzitě oprávnění, můžete najít ve správě účtů. Zde také vidíte kvóty, které Vám byly na konkrétním serveru přiděleny. Kliknutím na název serveru se dostanete k podrobným informacím o serveru a také kontaktům na správce, které můžete kontaktovat v případě problémů.

     
Jenže v aplikaci správa účtů mám těch účtů několik, který z nich patří k centrální univerzitní doméně?
     
     
Mám problémy se svým profilem, co s tím můžu dělat?