Často kladené otázky


Aplikácia zobrazuje najčastejšie kladené otázky. (FAQ = Frequently Asked Questions).

Přihlašování do informačního systému
     
     
 
Elektronické přihlášky
     
     
 
Časté dotazy na Agronomické fakultě
     
     
Jak mohu opakovat neúspěšně splněný předmět už v následujícím semestru? Je řešením konzultační forma studia předmětu?
     
     
     
     
     
     

Registrační poukázky vám byly přiděleny na celou dobu vašeho studia až do státní bakalářské nebo státní závěrečné zkoušky. Každý předmět má mít místo své kreditové hodnoty (což je standardní cena i v poukázkách) také zvláštní cenu definovanou právě v poukázkách. V současné době je i u předmětů s 0 kredity nastavena hodnota 1 poukázka.
Každému studentovi je také na začátku registrací zaregistrován doporučený studijní plán a poukázky jsou odečteny jako při normální registraci. Odebráním předmětu z tohoto plánu vám budou poukázky vráceny, naopak další registrací opět ubudou.

Poukázky nemají studenta omezit ve studiu předmětů, jejich smyslem je zabránit tomu, že teď si cca 200 lidí naregistruje volitelný předmět, ústav nabere učitele, pak 150 lidí u zápisu si předmět nevezme a co s těmi nabranými učiteli? Proto mají i 0 kreditové předměty tu cenu 1 poukázku (což nikoho nezruinuje a věřím, že pokud vám ve finále bude chybět a uvedete, že to bylo kvůli jazyku či tělocviku, tak vám ji studijní odd. rádo připíše navíc).

Pokud končíte studium bakalářský studijní program, novou várku poukázek obdržíte až v navazujícím studijním programu. Máte však možnost využít žádosti na studijní oddělení a požádat o přidělení dalších poukázek (žádá se studijní proděkan nebo přímo děkan Vaší fakulty). Tuto žádost vyřizuje studijní oddělení Vaší fakulty, nikoliv pracovníci provozu informačního systému nebo systémoví integrátoři fakult.

     
     
     
     Co má student dělat při ztrátě nebo zničení ISIC (karty studenta)? A co v případě nečitelnosti karty?
     
     
Co musím udělat pro úspěšné vložení závěrečné práce do UIS?
     Kdy a jak se řeší žádost nebo výplata stipendií (prospěchová, sociální i ubytovací) na fakultě?
     
     
 
Často kladené otázky na Provozně ekonomické fakultě
     
 
Správa účtů na univerzitě
     
     Proč mám účet tam a tam?
     Kdo pořád ruší mé účty na univerzitě?
     
     Byl mi zrušen účet na kolejích, i když jsem tam nikdy nebydlel.
     
     
     
 
Elektronický podpis
     
     
Jak vytvořím elektronický podpis?
     Můžu použít certifikát vystavený UIS CA pro komunikaci se státní správou?
     Můžu importovat vlastní certifikát a soukromý klíč pro vytváření elektronického podpisu?
     
     
     
     
     
     Je možné odchozí zprávy také šifrovat?
 
Centrální univerzitní doména MENDELU
     
     Jak zjistím, zda mám na serveru vůbec účet a kolik si tam můžu uložit dat?
     
     
Nahrál jsem si na svůj datový disk nějaká data a rád bych se k nim dostal... Musím kvůli tomu na učebnu?
     Mám problémy se svým profilem, co s tím můžu dělat?
 
FRRMS - Studijní záležitosti
     Jak si zapíšu předmět v konzultační formě?