Frequently asked questions


The application displays the frequently asked questions. (FAQ = Frequently Asked Questions).

Přihlašování do informačního systému
     Kde získám jméno a heslo pro přihlášení do informačního systému na univerzitě (UIS)?
     
 
Elektronické přihlášky
     
     Nemohu zvolit obor či střední školu v elektronické přihlášce. Co mám dělat?
 
Frequently Asked Questions about the Faculty of Agronomy
     Rád bych si odebral volitelný předmět, který mám nyní zapsaný v UIS, ale který již nechci studovat. Mám nějakou možnost?
     Jak mohu opakovat neúspěšně splněný předmět už v následujícím semestru? Je řešením konzultační forma studia předmětu?
     Jak je to s náhradou povinného předmětu ze studijních plánů AF, který se již nevyučuje?
     
     
     
     
     

Registrační poukázky vám byly přiděleny na celou dobu vašeho studia až do státní bakalářské nebo státní závěrečné zkoušky. Každý předmět má mít místo své kreditové hodnoty (což je standardní cena i v poukázkách) také zvláštní cenu definovanou právě v poukázkách. V současné době je i u předmětů s 0 kredity nastavena hodnota 1 poukázka.
Každému studentovi je také na začátku registrací zaregistrován doporučený studijní plán a poukázky jsou odečteny jako při normální registraci. Odebráním předmětu z tohoto plánu vám budou poukázky vráceny, naopak další registrací opět ubudou.

Poukázky nemají studenta omezit ve studiu předmětů, jejich smyslem je zabránit tomu, že teď si cca 1000 lidí naregistruje volitelný předmět, ústav nabere učitele, pak 900 lidí u zápisu si předmět nevezme a co s těmi nabranými učiteli? Proto mají i 0 kreditové předměty tu cenu 1 poukázku (což nikoho nezruinuje a věřím, že pokud vám ve finále bude chybět a uvedete, že to bylo kvůli jazyku či tělocviku, tak vám ji studijní odd. rádo připíše navíc).

Pokud končíte studium bakalářský studijní program, novou várku poukázek obdržíte až v navazujícím studijním programu. Máte však možnost využít žádosti na studijní oddělení a požádat o přidělení dalších poukázek (žádá se studijní proděkan nebo přímo děkan Vaší fakulty). Tuto žádost vyřizuje studijní oddělení Vaší fakulty, nikoliv pracovníci provozu informačního systému nebo systémoví integrátoři fakult.

     
     
     Jak se připojit k WiFi síti Eduroam na MENDELU ze svého notebooku nebo mobilu?
     
Co má student dělat při ztrátě nebo zničení ISIC (karty studenta)? A co v případě nečitelnosti karty?
     
     
     
     Jak mám podat žádost o přezkoumání rozhodnutí, tedy odvolání k děkanovi AF.
     Co je třeba vyřídit k šalinkartě - průkazce MHD Brno od studijního oddělení AF
 
Často kladené otázky na Provozně ekonomické fakultě
     
 
Správa účtů na univerzitě
     
Byl mi zrušen účet ten a ten, proč?
     
     
     
     
     
Co znamená, že mi bude účet odebrán?
     
     
 
Elektronický podpis
     
Jaký je rozdíl mezi digitálním a elektronickým podpisem?
     
     Můžu použít certifikát vystavený UIS CA pro komunikaci se státní správou?
     
Můžu importovat vlastní certifikát a soukromý klíč pro vytváření elektronického podpisu?
     
     
     
     
Aplikace mě u příchozí zprávy hlásí, že elektronický podpis není platný, protože nelze nalézt certifikát odesílatele nebo certifikační autority. Co mám dělat?
     
     
 
Centrální univerzitní doména MENDELU
     
     
     
     
Nahrál jsem si na svůj datový disk nějaká data a rád bych se k nim dostal... Musím kvůli tomu na učebnu?